Projekt: Genomgång A-C F7 Snopro -06

Status
Stängd för vidare inlägg.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Hade tagit bort fotstegs förstärkarna för att kunna komma åt bättre
Varför ska jag det då jag redan kommer åt riktigt bra med grejerna jag har och det jag inte kommer åt får jag ta för hand. Syns ingen skillnad om du nu inte står med näsan 10cm från fotstegen.
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Också lite överkurs att borra bort alla nitarna.

Kommer bli bra det här, du kan gärna få polera min tunnel när du är klar med din :D
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Så där. Då har jag nog polerat klart, blev inte riktigt som Metsos bilder men duger helt klart för mig :)
Sen så såg jag nått mysko med boggien. Skenorna ligger inte alls mot mattan förens i slutet av boggien, och det glipar ganska mycket. Så har plockat ut boggien för att kunna gå igenom den och för att kunna kika så tunneln är som den ska.
Här kommer lite bilder från dagens skruvande och polerande.

Poleringen








Här är anledningen till att ja plocka ut boggien


Någon som har nån aning om vad de kan vara ?
 
Last edited:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Man tackar !

Ja nu väntar jag på pengar så jag kan lägga en beställning från staterna med matta och nå annat tjafs, kommer dock dröja ett tag om jag inte får ett sommarjobb innan jag rycker in. Får se om jag har råd att lacka om framvagn och boggien sen.
Men höja original styret eller sätta fatbar ska ja göra i sommar, har inte riktigt bestämt mig än. Måste skicka in bromsslangen så jag får göra en längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.