OkeyDom fick bli svarta. Visste inte hur det skulle se ut med gröna och med svarta så passar dom till de mesta.
OkeyDom fick bli svarta. Visste inte hur det skulle se ut med gröna och med svarta så passar dom till de mesta.
Jo det går ju också. Men om det är samma färg på krokarna som skidorna(vilket jag är ganska säker på att det är) så vette tusan om de blir bra. Har ju bara sett dom på bild och det ger ju inte alltid rätt uppfattning men det lär då bli bättre med vit/svart än vad det är nu mer originalOkeymen det går ju annars att köpa gröna här i sverige om du vill pröva, hade följt ditt färgtema iaf :ciao: dock förstår jag ju dina funderingar kring grön/vit på skidorna..
tror inte att jag har sett vita SLP PP någon gång så det ska bli roligt att se hur det blirÄlvhöjdingen: Det där värmer att få höra ! :beer:
Så fort skidorna kommer så åker dom på och då blir det bilder !! :rock:
Tror att jag ska fixa fuel reducern imorgon då jag bara har en lektion. Kommer köra med ett 280 munstycke.
Till vintern? Klart jag görVita SLP PP har jag sett men jag har aldrig sett dom på en F-serieSka bli spännande att se hur det blir. Speciellt till vintern
Längtar som faaan. Nån annan som gör de ?
![]()