Problem med forumet

Ehnebom

Välkänd medlem
23 dec 2007
1.148
2
16
Hudik
När jag har läst längst ner på en sida (i en tråd) och sedan trycker nästa eller väljer sida, så hamnar jag längst ner på den nya sidan också.
Alltså inte längst upp som man normalt skall göra.

Inställningar eller forumfel?
 

buspojken

Välkänd medlem
17 jun 2011
126
0
6
Gävle
har samma problem jag, kör crome, även på ajfånen är de likadant, så med safari är de samma problem,
 

Jeppeman77

Välkänd medlem
11 dec 2007
180
0
6
Örebro
Lider också av detta men det lustiga va att när jag läste i en annan tråd här på forumet (kommer inte ihåg vilken) där nån länkade till en ytterligare tråd på detta forum så funkade det som det ska. Texten (allt) blev mindre, smalare men man kom iaf till början av sidan när man bläddra till nästa. Ha Ha undrar om nån förstår vad ja mena :)
 

Ehnebom

Välkänd medlem
23 dec 2007
1.148
2
16
Hudik
Då är det ju tveksamt att det är webläsaren utan snarare nån inställning som är galen, är det ingen admin som är vaken?
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Tycker tyvärr det är riktigt mycket sämre med servicen nu sen Nordland och ejwesbyd eller hurfan han stavade det (Jimmy) försvann.
Men Berretta och sillybear gör ändå ett bra jobb tycker jag! Dock är 2 för lite för att hålla efter ett helt forum.

Edit: har samma problem
 
W

Wettainen

Händer då inte för mig iallfall, jag kommer alltid högst upp!
God jul!
 

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Har samma problem också. kör explorer och chrome...
Ingen som har problem med att sidorna blir väldigt långa, men att dom sista 3/4delarna av sidan bara är tomt och vitt. Hoppas ni förstår hur jag menar!