Pro xr delar?

simpab

Välkänd medlem
5 nov 2007
350
0
16
Luleå
Hejsan de är så att jag ska köpa lite delar till min skoter och jag hittar ingen sida där dom säljer Polaris pro xr 800-04a delar. Så.... vet ni några sidor?

De jag behöver: Slides,klackar som sitter längst fram på skenorna, Kolvar, packningar, hårdare motorkuddar och lite små tjaffs.

Här har vi de viktigaste jag behöver. Länka gärna!

MVH/Simon
 

pbylund

Välkänd medlem
10 dec 2008
486
0
16
Ö-vik
Hårdare motorkuddar? Köp orginal sen köper du ett som jag vill kalla det, kompletterande momentstopp som man sätter höger fram på motorn, påstås bli stumt då.
Köpte ett sånt nu dock inte monterat.

( nu antog jag att du har samma problem som jag, att en eller två motorkuddar pajat och vill ha nya slitstarkare.)
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
De som rinab säljer har jag för mig ska vara lite hårdare?
De ska även ha allt annat som du behöver
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
gå på OEM parts.. sen söker du på RMK skotern på årsmodell osv så får du fram sprängskisser på hela skotern.han har ALLA delar om skotern finns med på listan
 

MatsT

Välkänd medlem
16 sept 2008
2.971
6
38
Östersund/Lugnvik/jämtland/offerdal
Är det där polaris orginal eller nåt annat kopierat skit? om det är orginal så kostar ju cdin bara 3000kr MINDRE än i sverige :) och vad är artikelnummret till rostfria giljotiner/avgasportarna?
 
Last edited:

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.084
886
113
Stora Blåsjön
Är det där polaris orginal eller nåt annat kopierat skit? om det är orginal så kostar ju cdin bara 3000kr MINDRE än i sverige :) och vad är artikelnummret till rostfria giljotiner/avgasportarna?
Avgasportar: 5134492 = rostfria

CDI: 2202522 pris på motorhuset: 5640kr och i USA när man räknar med frakt, tull och moms = 3613:-
Visst är det fantastisk hur polaris skandinavien kan ta betalt.