Pro-X2 | Pro-XR

Xeon

Välkänd medlem
25 okt 2004
216
0
16
Hejsan

Jag undrar lite om Pro-X2/XR...

t.ex
Har dom Elektronisk back?
Hur är det med dynan, har dom ett fack längst bak som en normal? (har inte sett nått på bild iaf...)

ska far o kolla på en i kiruna, men det är 50 mil dit... vill gjärna ha lite info om nån har en...
Om nån har bilder snälla ge mig länk eller maila dom till mig på lindstrom_anton@home.se (han jag ska o kolla på har bara 1 framifrån)


Thx
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
Pro X2

Hej

Pro x2 har elback.. ägde en förra säsongen.. dock inget förvaringsfack på varken Pro Xr/X2.. Pro Xr:en har inte elback orginal, men det går att eftermontera.. Vad heter han som säljer Pro x2:an här uppe.. bor här så kanske kan ge dig nått tips om hur den maskinen mår.. :rolleyes:
 

Häggroth

Välkänd medlem
1 aug 2004
188
0
6
41
Kiruna
www.system-1.se
Xeon skrev:
Okej... lite jobbigt utan förvarings fack :( finns det nått utrymme nån stanns där man kan förvara rem, förstaförband, o lite verktyg.. ?

Han heter Staffan här är hans länk

http://www2.blocket.se/view/3199828.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=8

har du inte några bilder som är lite mer "exakta" på skotern?

Mvh
Anton
Tyvärr har jag formaterat datorn och alla bilder på skotern är borta.. sålde även min för 70 för 2-3 veckor sen..

Känner staffan bra och tror ej han ska sälja skotern nå längre då han köpte slp pipor, vforce 3 mm till den för bara 1 vecka sen ungefär.. fast ska han det kan jag då bara säga att den maskinen är i otroligt fint skick, snackat med han nyligen?

Extra rem finns det fäste för på variatorskyddet, finns även ett litet förvaringsfack för verktyg mm ovanpå oljebehållarn.. kan nog möjligen få in ett första förband där om man tar bort skumgummit.. dock så handlar det då bara om ett tryckförband eller liknande då det är ett väldigt litet utrymme
 

Xeon

Välkänd medlem
25 okt 2004
216
0
16
oki... jag har inte pratat med han.. farsan har pratat med han tidiagare...
så den är inte till salu nu mer ?

mvh
Anton