Pro-x dyna på en yamaha

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
Heej tänkte höra lite om det är nån som har monterat en Pro-x dyna på sin yamaha och om det var mycket men fästen och sånt som behövdes moddas ? Om det går så är det tänkt att dynan ska sitta på en yamaha mountain max 01:a
 

Gården

Välkänd medlem
23 nov 2006
510
0
16
Bollnäs
Heej tänkte höra lite om det är nån som har monterat en Pro-x dyna på sin yamaha och om det var mycket men fästen och sånt som behövdes moddas ? Om det går så är det tänkt att dynan ska sitta på en yamaha mountain max 01:a
I detta forum är även jag lite intersserad, får jag så snor jag en liten del av tråden. Jag har haft samma fråga i mitt huvud fast angående en v-max xtc, har aldrig blivit av att göra en tråd bara. hur som helst någon som vet hur en sådan dyna passar emot tanken på en v-max, eller är det samma tank som en mountain max kanske? lägg gärna ut en bild om någon har =)
 

JeppeR

Välkänd medlem
31 jan 2008
928
0
16
Arvidsjaur
Det känns som att det skulle kunna bli ganska mycket moddning eftersom den är kortare och iaf 2 fästen måste borras om. Men det gör ju en som inte har tumen mitt i handen på några timmar bara!
 

skoter_freak

Välkänd medlem
5 jun 2006
634
0
16
33
Kiruna
Att göra 2 nya fästen för dynan kan ju knappast räknas till mycket modd. Sen om man tittar och jämför så skiljer det inte så mycket mellan en Pro X /Xr tank jämfört med en Yamahas. Lär ju inte sitta som smäcken men tror nog det sitter hyffsat ändå.

Jämförde då jag ett tag var påväg att montera på srx:en min men de vart aldrig av.