pro taper styre?

rev_summit

Medlem
9 okt 2006
22
0
1
Björksele
ska köpa ett nytt styrer och jag ska ha det ca 15 cm högt och jag undrar om det blir snyggt att köpa ett styre som höjer 17 cm lr är det bättre att köpa en högre höjare och lägre styre?
 

Virre

Välkänd medlem
9 jan 2006
628
0
16
Kiruna
Personligen så tycker jag att det är snyggt att ha ett lägre styre å en högre höjjare. Typ ett 440 styre å en summit höjjare som är typ 18 cm det ser grymt snyggt ut
 

rev_summit

Medlem
9 okt 2006
22
0
1
Björksele
jo, jag med. nu blev de ett pro taper styre i guld som höjer 9,5 cm och en 6" höjare:D blir riktigt nice när jag får dit dit rutan lykstydden styet och neonet:D
 

Brandten

Medlem
17 jan 2006
22
0
1
37
timrå
Jag tycker inte Neon hör hemma på en skoter. Kan någon vettig själ berätta vad som är snyggt med Neon på skoter?

MVH - Andreas
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Jag tycker inte Neon hör hemma på en skoter. Kan någon vettig själ berätta vad som är snyggt med Neon på skoter?

MVH - Andreas
Det är ju inte snyggt på en bil heller,finns nog inga fordon där det passar. Är det något ställe där neon är coolt förutom på tuffa reklamskyltar?
 

gulingen

Välkänd medlem
7 nov 2004
2.436
1
36
Ja de kan ja, det är snyggt eftersom det är så ovanligt.
Det var ovanligt men nu är det alldeles för mycket mediokra fordon som använder det. Neon kan ev. passa på en riktigt påkostad jappsracer men då ska de vara utrustade med JÄTTEvingar, sänkt som få och hela köret.
 

Virre

Välkänd medlem
9 jan 2006
628
0
16
Kiruna
jo, jag med. nu blev de ett pro taper styre i guld som höjer 9,5 cm och en 6" höjare:D blir riktigt nice när jag får dit dit rutan lykstydden styet och neonet:D
Jo det blir nog säkert fiint med ett protaper å en höjjare
//Lycka till med moddandet