Pro rmk 600 -13, med lite extra

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Tjena.


Lägger nu ut skotern på en intressekoll, den säljes till högstbjudande.


Det är då en pro rmk 600 2013 med ca 300 mil på mätaren, servad vid 50 och 168 mil.


Lite utrustning då:


*Fox Float Evol 3 med pump, nya aldrig använda. endast monterade, medföljer mot pristillägg. Original Walker evans finns kvar.


*Zbroz 36" framvagn pulverlackad röd


*Nyrenoverade boggidämpare samt omshimsade för lite styvhet mot slutet av fjädringsvägen för att kunna klara av lite hårdare gupp/stötar utan att följsamheten påverkas, Kvitto finns


*Bukskydd vitt


*Nödstopp monterat


*Pulverlackade fotsteg vita, finns ett par större lacksläpp (kostade 500 kr att pulverlacka dom, så hänger det på 500 kr kan jag åka och lämna in dom för omlackering om det är det som krävs för att få den såld......)


*Pulverlackad frontbåge röd


*5L extra dunk medföljer


*Ny polaris original rem monterad (Ej inkörd)


*Ny handtagsvärmare


*Dekalkitt Arctic fx


Skotern är nyligen genomgången och uppfettad i boggie etc etc..
Nya stift osv


I övrigt så kan jag säga att skotern går felfritt och är riktigt rapp och rolig i snön, finns en spricka på vänstra sidokåpan, inget man stör sig på bara lite plast.


Bilder kommer snart, har även en projekttråd här på snowmobile.


Lägg ett bud så ser vi om jag är intresserad.


Mvh//Anton.N
 

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
Här kommer bilderna. Prisidé på 97 000 med fox float (nypris på ca 8000kr) då skickar jag med en polaris defrost bag, org krängningshämmarn, en halvfull dunk ves gold plus, orginal rutan (inte sprucken) och diverse annat :)




 
Last edited:

LynxtuktarN

Välkänd medlem
11 jan 2011
1.124
4
16
Obbola
92 000 kr med fox float och allt annat! nu sitter även en kraftigare bakbåge på plats!! Se min projekttråd.