priser pulverlackering

J

Jona$

tråden om pulverlackering, priser,företag mm

Hur ser prisbilden ut för dom flesta här vid en pulverlackering

Har skickat till alla större aktörer jag funnit på nätet med bild och vad jag vill lacka. Enda som har svarat efter 18dagar var tjb efter jag ifrågasatt att dom inte svarar på pm fb eller mail trots att dom promota det.

sundsvallslacken besökte jag idag och dom hadde inte det jag sökte eller kändes rätt.

saker som ska lackas är boggie,framvagn,bakre lyftbåge och styrhöjare. kommer själv blästa så det är småsjusteringar för lackerare, har ej fått svar än av tjb om 3000 var med eller utan det.

Är detta en ok prisättning?

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Jag lämnade in hela framvagnen från en F7a och det gick på 700 kr... Så runt 2000-2500 skulle jag tycka var okey

J

Jona$

antar det var med jobb, får ringa upp imorrn och höra. med jobb kan de väll gå.

vart lämnade du in mongoloid? färgen neon yellow jag ska ha är lite speciell men inte direkt super så borde inte vara anledningen.

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Japp det var med blästring å allt..
Minns inte riktigt vad det hette just nu, men var här runt Norsjö... Kan ta reda på det om du vill veta..

MattiasElg

Välkänd medlem
15 sept 2012
696
0
16
Ånge
Du har ingen kompis kompis eller kusin i de kretsarna? Betalade 500:- i symbolisk summa för framvagn boggie och bågar här på byn. Ring upp en av lakerarna som jobbar på någon firma nära dig så kanske den kan dra på färg åt dig någon kväll eller efter arbetstid billigt som för oss.

J

Jona$

Saken är att ena är candyfärg och vill ha det samma dag som jag lämnat det om det är en bit bort. Kolla gärna.

J

Jona$

Nu är saker biff iaf, vart grund med chrome och shocker yellow över, färgen är hemma om ca 1v så 2v är allt monterat och klart :)

J

Jona$

Uppdaterar med att färgen äntligen hittat till sverige, så nu kanske det kan röra på sig.

Last edited: