Prenumeranter?

Är du prenumerant på tidningen Snowmobile?

  • Ja, självklart!

    Röster: 44 38,6%
  • Nej, av någon anledning är det inte så.

    Röster: 70 61,4%

  • Totalt antal som röstat
    114
  • Poll closed .

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Det skulle glädja oss, på det sättet får vi möjligheter till att utveckla både tidningen och webben!
 

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Nej, faktiskt inte. Har dock börjat tänka i de banorna nu på senaste. Kanske jag blir det snart. =)
 

Vicke

Välkänd medlem
29 mar 2007
274
0
16
Självklart är jag det :)

Gillar dock inte att det har börjat dyka upp tester av atv:s i tidningen!
Jag prenumererar på tidningen för att läsa om skotrar och inget annat, fortsätter det så här får tidningen snart byta namn till "Snowmobile & ATV":hmmmm:
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Självklart är jag det :)

Gillar dock inte att det har börjat dyka upp tester av atv:s i tidningen!
Jag prenumererar på tidningen för att läsa om skotrar och inget annat, fortsätter det så här får tidningen snart byta namn till "Snowmobile & ATV":hmmmm:
Men om vi har ATV i tidningen utan att det tas på bekostnad av skotrarna, hur kan det då vara ett problem? Det är väl bara att låta bli och läsa om ATV... Eller?

Det är kul att ni är så rättfram, det gör det lättare för oss att korrigera ev problem, vi vill ha feedback!
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
självklart prenumerant :rock:

ang. atv så känns lite som ni tagit efter nån annan, men okej med mig.
men varför inte låta säsongen styra lite typ sista vårnumret kan innehålla lite mer om sånt man funderar på när sommaren vankas:atv&vattenskoter

eller ännu bättre, - nåt nummer på sommaren med sommargrejor
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
självklart prenumerant :rock:

ang. atv så känns lite som ni tagit efter nån annan, men okej med mig.
men varför inte låta säsongen styra lite typ sista vårnumret kan innehålla lite mer om sånt man funderar på när sommaren vankas:atv&vattenskoter

eller ännu bättre, - nåt nummer på sommaren med sommargrejor
Vi tittar inte på andra, tro mig på den punkten..

Men utvecklingen kan bara gå åt det hållet, för att det ska bära sig ekonomiskt behövs ATV, vattenskotrar osv förutom skotrar..

Vi vill helst släppa fler nr på sommaren, med olika typer av ATV`n, men då behövs prenumeranter som är villiga att betala för tidningen...
 

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Jag tycker tidningen är bra uppbyggd, intressanta grejer att läsa.
Kanske införa begagnat tester?

Ha fler artiklar i tidningen:p? Det går ju så förbannat fort att läsa igenom hela tidningen:D
 

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jo, alltså typ jämföra liknande modeller. T ex Rave och Enduro mm som ligger i samma prisklass. Jag skulle då iaf läsa det :rock:

En duell mellan 2 liknande maskiner men av olika märken med samma årsmodell?
 
E

ejwbegysv

ATV på vintern passar bra iaf. :)

Olika ATV med band skulle vara lite kul om vi fick med i tidningen...