Polaris widetrak 600 Iq

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Någon som sitter på information om dessa?

Tycker det känns som en väldigt anonym modell som kom och gick ganska obemärkt.
Frågar för en äldre släkting som börjat titta på detta med snöskoter nu strax efter 70års ålder (aldrig försent).
Mannen i fråga har kört uppskattningsvis 5-6km i sitt liv, detta för ca: 18år sedan.
Har själv försökt rikta uppmärksamheten mot andra modeller(allt från Summit 600, voyageur 550/600, Lynx 49, commander 600 o.s.v. har avhandlats), men nu kom denna på tapeten och jag hittar ingen information kring den.
Är långt ifrån säkert vart det landar, men söker som sagt information i första hand om modellen i rubriken, allra helst körupplevelser, hur är den på och vid sidan av leden?

Oavsett maskin, så blir de största äventyren den nyblivna entusiasten gör nog i öppen ospårad terräng.
 

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Jo jag har noterat det, men är mer ute efter skriftliga berättelser utifrån erfarenhet.
Men det verkar inte vara någon modell som gjort intryck. Nåväl, det lär hinna dyka upp annat på tapeten innan människan kommer till skott.
Men om någon har något så skriv gärna, kul med allmänt vetande.
 

filmmannen

Medlem
11 apr 2015
11
0
1
Jo jag har noterat det, men är mer ute efter skriftliga berättelser utifrån erfarenhet.
Men det verkar inte vara någon modell som gjort intryck. Nåväl, det lär hinna dyka upp annat på tapeten innan människan kommer till skott.
Men om någon har något så skriv gärna, kul med allmänt vetande.
Hur gick det för herren, blev det nån Widetrak? Kan va intressant höra ifall det blivit nån succe isåfall.
 

Vesslan

Välkänd medlem
15 sept 2010
921
93
28
Nej, det blev en commander.

Men pratade med en återförsäljare av polaris angående iq widetrak, snabbt summerat så skulle han inte köpa en själv eller rekommendera den till någon.