Polaris vertical escape 800 03

joel89051

Medlem
9 jan 2011
10
0
1
Tja har nyss köpt denna skoter, går riktigt gött och skottar nå bågerns:nod:, men nu till det jag skulle komma till, sitter ju slp pipa och slp slutburk på den, Själv tycker jag den låter lite för lite, äre nån som har samma pipa och burk? skulle vilja få ut lite mer ljud ur skotern. något tips? :)
 

StefanR

Välkänd medlem
16 dec 2007
484
0
16
Om du ska sälja slutburken till slp pipan är jag intresserad jag har allt liggandes utom slutburken.

Mvh Stefan
 

StefanR

Välkänd medlem
16 dec 2007
484
0
16
Jag är för dålig på buda du blir bara besviken bättre att du mailar mig å säger vad du vill ha.

Nu ska vi inte förstöratråden hans nå mer vi tar det över mailen=)

Mvh Stefan
 

joel89051

Medlem
9 jan 2011
10
0
1
Asså den låter ju gött men en polare har en summit 03 med nån slutburk, låter hyfsat mörkt på låga varv och sedan på högre så låter den rejält gött, inte lika mörkt, det är typ nått sånt jag är ute efter :)
 

B0HM4N

Välkänd medlem
24 mar 2010
178
0
16
Storuman
Tja har nyss köpt denna skoter, går riktigt gött och skottar nå bågerns:nod:, men nu till det jag skulle komma till, sitter ju slp pipa och slp slutburk på den, Själv tycker jag den låter lite för lite, äre nån som har samma pipa och burk? skulle vilja få ut lite mer ljud ur skotern. något tips? :)
sälj slp burken och köp en tikka ppc wildsound ;)
 

Hjulboggie rules

Välkänd medlem
21 sept 2004
3.987
25
38
Luleå
Varför skall den låta mycket? För att skoterkörning skall bli förbjudet på ännu fler ställen?

Tänk längre än vad näsan räcker...
 

Fredriksson_

Aktiv medlem
7 feb 2011
52
1
1
Björksele
Tror ju inte skotern kommer att gå lika bra med nån annan slutburk.
Skulle väl möjligen va med tikkas burk då, en sån hade jag på en skoter och den funkade rätt bra.. Kan också hålla med föregående talare om att de stör folk väldigt mycket när de lever om så kör man där de är mycket hus/stugor och folk borde man tänka sig för lite...
 

morpeus

Välkänd medlem
13 mar 2006
426
0
16
har själv en rmk 800 med slps singel pipa och jag tycker nog att den pratar tillräckligt högt speciellt på 6000 varv å uppåt då det kan vara lite jobbigt att köra en längre sträcka ;P
 

joel89051

Medlem
9 jan 2011
10
0
1
Har kikat runt lite på tikkas burk nu, den ser helgrym ut, iallafall om nån skulle vilja köpa slp burken av mig vad skulle ni ge? vet inte riktigt hur långt den gått men iallafall inge mer än 150mil.