Polaris swb assault 800 -12

nah

Medlem
29 sept 2010
44
0
1
Stulen någon gång mellan söndag 27/1 - natten till idag 30/1 utanför Skellefteå. (Sillskatans stugområde)
Skotern stod i ett låst förråd utan fönster. Det fanns inga tidigare skoterspår utanför som hade kunnat avslöja något.
Kännetecken: Svart styrhöjare med org styre. Org kåpor som saknar luftintagen. Samt inflyttade bakre bogiehjul. dvs endast två st inre..

Tacksam för tips som kan leda till att skotern återfinns.
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Det skjuts alldeles för lite!! Jävla typer som inte kan hålla fingrarna i styr

Sprid ut detta även tex på facebook ( om du inte redan gjort det ) Finns några facebook skotersidor med skellefteå anknytning som kan vara bra att börja sprida i.

Finns någon bild på skotern?
 

nah

Medlem
29 sept 2010
44
0
1
skjuts kanske inte för lite, men dock fel :)

ska försöka sprida på fb, men hoppet om att få tillbaka den är väl inte så stort tyvärr..

Sen att jag ska till Saxnäs på fredag gjorde inte saken bättre... men men..

fixar Bild inom kort.
 

Davajn

Välkänd medlem
19 dec 2012
1.987
266
83
Skellefteå
www.instagram.com
Hoppas den kommer tillbaka orörd!

Det är inte någon du känner som du tror legat bakom detta? I.om förhållandena så måste ju förövarn vetat någonting om att du haft en skoter i det där förrådet. Eller är jag ute å cyklar?
 

nah

Medlem
29 sept 2010
44
0
1
Den är mest troligt slaktad för länge sen skulle jag tro.. :/

Skellefteå är en relativt liten stad i dessa sammanhang så nog lär det visa sig vem det är. Sen att vi borde vara jämnålders gör väl inte oddsen sämre..
Hoppas dock inte att jag vet vem de är, vore ju satans trist om de går koppla till någon bekant!
 

nah

Medlem
29 sept 2010
44
0
1
Nu verkar det som om Polisen har hittat någon skoter i Skelleftehamn, dock vet jag inte om det är min då jag inte hört något från varken Polis eller försäkringsbolag. Men det visar väl sig.
jag sitter inte i sjön då jag hunnit plocka ut en ny skoter, men det är ju jävligt kul om någon åker fast.