polaris rxl 91 låter massor?

9 nov 2006
32
0
1
luleå
det tycker grannen som gnäller , en gamal dam som inte har annat göra än att gnälla.
så jag tänkte om ni harnåt tips som får skotern att låta mindre när jag ska köra den från gården?

kanske kan ha det kvar när jag kör med, för att jag bor illa till, mycket hus osv där vi åker, så hoppas på att någon har vana av detta, så dew slipper klaga.
polaris rxl 91:hello:
 

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
bor i lägenhet jag och kärringen brevid är skitsur och gnäller och har sig så fort man kommer hem med skotern eller nått sånt... men jag skiter fullständigt i vad hon säger, jag måste ju för fan få komma hem osv!.. och föreningen till detta lägenhetsområde tycker tydligen också att vi ska skita i kärringen :D.... men mitt råd till dig, skit i vad hon säger, du måste ju få åka eller komma hem! :)
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
skulle skita i kärringen å frågat om hon har slickat för mkt på skidvalla under hennes dagar.. för om du har orginalsystemet så är allt ju helt ok å dom låter ju inte mkt..

släng på slp stinger trippel-pipor så kanske hon blir glad?
 
B

Biosteel

men lol när vart den lagligt att framföra skotern på väg :S?.. egentligen så ska man ta den på släpvagn till närmaste led.. dessutom får man inte ens avvika från leden med skoter :)
 

Patrikbergman

Aktiv medlem
13 feb 2008
60
0
6
arvidsjaur
Bor man 150 meter från leden kör man. Då tar jag hellre böter och förmodligen tappar man väl lämpeln också. Men lite risker får man väl ta.;)