Polaris Rush Mini

Ant_

Välkänd medlem
23 feb 2011
140
0
6
Ljusdal
haha ja en sån har vi funderat på att köpa åt våran (drygt) ettåring i julklapp. Men funderar på om han kanske är lite väl liten för den. Vore bara roligt om vi alla tre i familjen kunde ha en varsin polaris. ;)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Vilken kool, sån blir det åt systersonen i julklapp, visserligen bara 1,5år. Lika bra att man vaggar in dom på rätt spår tidigt ;)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Var och fixade en idag på BR-leksaker.
Sen var jag även in på Polaris-återförsäljaren här i trakten och dom hade Polaris-nappar, kanske kan vara bra tröst om han ramlar av mini-rushen ;)
 

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Lägger inte någon vikt vad TS hade för syfte med tråden eller eventuellt inte upplyste direkt i första inlägget vart Polaris-bobbarna går att köpa. Finns på BR-leksaker iaf, inte hos Polaris-återförsäljarna.

Kom på ett bra klapprim som jag kan dela med mig av om det är någon till som också skall ge bort den till en liten parvel som inte åker full fart själv ut för backarna ännu.

Följande:

Få nu inte fnatt om nu denna till en början får bogseras som en arctic-cat. Saknar motor men absolut ej något härke då denna maskin är av helt rätt märke.
Välkommen till Team Polaris ;)
 
Last edited:

Slarva

Välkänd medlem
25 jan 2008
646
1
18
Lägger inte någon vikt vad TS hade för syfte med tråden eller eventuellt inte upplyste direkt i första inlägget vart Polaris-bobbarna går att köpa. Finns på BR-leksaker iaf, inte hos Polaris-återförsäljarna.

Kom på ett bra klapprim som jag kan dela med mig av om det är någon till som också skall ge bort den till en liten parvel som inte åker full fart själv ut för backarna ännu.

Följande:

Få nu inte fnatt om nu denna till en början får bogseras som en arctic-cat. Saknar motor men absolut ej något härke då denna maskin är av helt rätt märke.
Välkommen till Team Polaris ;)
Den finns då hos min återförsäljare.