Polaris IQRRSE -09 säljes/bytes.

NiclasFrank

Aktiv medlem
23 okt 2013
78
0
6
Hudiksvall
Tjenare.
Tänkte kika om någon är sugen på min Polaris IQ600RR SE (dvs 144'' lång) eller vill byta mot någon annan skoter då det skulle vara kul att testa något nytt, kan ej ge pengar imellan, om det inte handlar om allra max 5000kr, kan dock ta pengar imellan.
Då det är en ''Motorhuset Edition'' så är den utrustad med:
*SLP Skidor.
*SLP Variator.
*SLP Pipa + burk.
*Rosa tryckfjäder (sticker på 5000 varv).
*44mm matta.
Skotern startar alltid på första rycket och har alltid förvarats i varmgarage under min ägo när den ej körts. Har inga originaldelar kvar till den.
Har nyss satt dit en ny rem på skotern som knappt är körd 5km, och en ny extrarem följer med o sitter på hållaren.
Den har gått ca 210 mil ungefär då den hade gått strax över 200 mil när förra ägaren sålde den till mig och jag har ej kört många mil pga dåligt med snö.
Alla byten är intressanta förutom touringskotrar osv.
Den tar sig fram riktigt bra i pudersnö, dock bör man köra ganska lugnt nu då remmen är ny, min åsikt om bränsleförbrukningen är att den ej drar så farligt som jag alltid varit rädd för, visst håller du stumt är de klart den slukar soppa men efter led o lugn körning drar den inte mycket alls. Knappast mer än någon annan förgasarmotor.

Har ej lyckats fått in bilder av någon anledning men här har ni en länk där jag har 2 dåliga bilder på skotern: http://niclasfrank.imgur.com/all/

Skickar givetvis nya bättre bilder på skotern vid seriöst intresse, ni kan nå mig via PM här på forumet eller via SMS (073-0735578)

MvH Niclas :)