Polaris IQ RR 600 -09

j0hannes

Medlem
14 feb 2009
14
0
1
Härnösand
Hej alla skoterintresserade!

Jag undrar vad de va för pris på IQ rr i våras, läste nånstans att de va 40%? kan de stämma? Jag har planer på att köpa en från motorhuset iår med deras SLP kittade maskin, men känns ju surt om de kommer att finnas skotrar me rabatt på 40 till våren, va vet ja., Nån som har lite mer kött på benen än mej när de gäller detta?

För övrigt värkar de vara en brutal skoter, sitter ida på en Pro X2 800 -04, (finns på blocket) är sugen på, som ja sa rr:en från motorhuset =) va ycker ni?

MVH Johannes

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.305
1.120
113
Stora Blåsjön
Det gick väll iväg ett gäng för runt 75 rätt surt för dom som köpte dom till fullpris innan vintern. Sen gick det iväg någon assault för 85 också.

Tror dock inte att kommer att upprepas på ett tag. Dom som hade sparade pengar precis efter finanskrisens ingång gjorde helt enkelt en fin affär.

j0hannes

Medlem
14 feb 2009
14
0
1
Härnösand
Det gick väll iväg ett gäng för runt 75 rätt surt för dom som köpte dom till fullpris innan vintern. Sen gick det iväg någon assault för 85 också.

Tror dock inte att kommer att upprepas på ett tag. Dom som hade sparade pengar precis efter finanskrisens ingång gjorde helt enkelt en fin affär.
okej, ja få hoppas att de inte bli nåt sånt :p om man köper helt nytt iår :) ja grymt bra affär de! de är ju va dom begagnade går för me 200-250 mil på skotern.

yamis

Välkänd medlem
15 nov 2007
178
0
6
Övik
känns som det såldes rätt många rr i vårast för 75. Bara i övik så såldes det x antal för det priset.

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Anledningen till vårdumpningen 2009 var att Polaris hade tillverkat alldeles för många.

Tror inte dom gör om det misstaget.

Vad jag vet har dom inte ens tagit fram -10'or än, fortfarande -09'or i butikerna för runt en hundring... Och typ 108´ för RR SE, även de -09'or.