Polaris Gripper

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
Finns det 2 olika varianter av gripper skidor?

Är det bra skidor som gör sig bra i snön och håller skotern uppe?
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
okej, huvudsaken dom bär upp skotern lite :)

hade fått för mig att det fanns två olika.. ifall det är nån som vet av ett par som säljes så får ni gärna skriva det!
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
min kompis har en vanlig switchback 08a och på den sitter det inga gripper, men eventuellt om det sitter på dragon? (om den nu fanns då, har hjärnstillestånd)
 

Robban650

Välkänd medlem
22 nov 2007
578
0
16
Luleå
Tycker mina funkar riktigt bra! bär upp alldeles tillräkligt och styr bra både i löst och hårt... och så bytte jag skidkrokar till röda så blev dem lite roligare att titta på :)
Switchback -09
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
positivt! sitter fortfarande i valet o kvalet om ja ska köpa nyare skidor och isåfall vilka.. finns för mycket att välja på. :) är det samma fästen på IQ som på Edge? alltså till skidorna.. ja ni fattar hur ja menar..
 

forsBerg_

Välkänd medlem
22 okt 2009
344
0
16
Gävle
Tycker mina funkar riktigt bra! bär upp alldeles tillräkligt och styr bra både i löst och hårt... och så bytte jag skidkrokar till röda så blev dem lite roligare att titta på :)
Switchback -09
Vart får man tag i krokar till gripper skidorna då ? :)
 

forsBerg_

Välkänd medlem
22 okt 2009
344
0
16
Gävle
okej, huvudsaken dom bär upp skotern lite :)

hade fått för mig att det fanns två olika.. ifall det är nån som vet av ett par som säljes så får ni gärna skriva det!
Motorhuset i östersund säljer nya gripper skidor komplett med styrstål för 2500 :)
 

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
såg det! synd att man bränt iväg lite väl mkt pengar senaste veckan, så må hålla me tills nästa löning.. :p