Polaris eller Ski-doo?

Gas_masen

Aktiv medlem
24 okt 2007
50
0
1
Dalarna
Vad det gäller polarisen, så är den helt orginal, det är en helt ny maskin som bara gått ca 5-10mil som demomaskin utanför butiken. Så dom lämnar 2års garanti och den är i absolut nyskick!!

/Oscar
 
D

Deleted member 9532

Jag är kluven. Skulle behöva singla slant för att bestämma. Polarisen verkar ju roligare i lössnön, men det nya XP-chassiet är ju otroligt tilltalande. Det finns inget roligare än att vara ute med det allra senaste på marknaden. Vad är det för prisskillnad på dessa drömmaskiner?
 

majkel

Välkänd medlem
15 feb 2007
256
0
16
ånge
själv skulle ja ta polarisen ! tycker ski doo är skit verka inte hålla åtminstonde 800cc.
 

Yaman

Välkänd medlem
7 okt 2006
128
0
6
Åk&titta på maskinerna......sitt&smek ;)

Du får ju garanti mot eventuella fadäser
 
4

426H

Även om jag är skidoo-fan och REV-XP är en revoultionerande maskin som kommer att dominera skotervärlden dom närmsta åren, skulle jag aldrig köpa något av 1:a årsmodellen från brp. BRP släpper nyheter för tidigt och låter kunderna vara testpiloter.

Polarisen är ett självklart val.
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
innan jag hade lagt pengarna på en ny oprovad ski-doo...

köp dragonen, bra motor som har mycket pulver och ett chassie som är beprövat och håller, bra fjädring å i övrigt snygg
 
D

Deleted member 9532

Någon gång måste saker gå sönder. Tror nog mest att det där var en tillfällighet!
 

jockemeec

Aktiv medlem
20 jan 2008
96
0
6
Arjeplog
Hallå? fins det nått att välja på det är ju ski-doon so gäller har själv kört en sådan och måste nog säga att det är den roligaste skoter jag har kört.
 

fjellstrom

Medlem
1 jan 2000
12
0
1
Piteå
Funderar man på om en skoter drar 2dl/mer än en annan så ska man nog inte köpa skoter då bensinkostnaden är en liten del av årskostnaden på en så pass ny maskin. Och för de andra så är det ju kul att tanka ;)