Snyggt!menar ni att ultimate bumpern inte har kommit fick då min för en månad sen här är den monteradmen kanske är dom färgade som inte kommit?
![]()
Beställde min blåa för två månader sedan, som det är nu finns inte vare sig svart eller blå i lager
Snyggt!menar ni att ultimate bumpern inte har kommit fick då min för en månad sen här är den monteradmen kanske är dom färgade som inte kommit?
![]()
Har för mig att det är billigare att köpa ett par burandtsteg än ett standard. Det var iaf det förra vintern när jag funderade att byta på min 144".Dom går att köpa löst, är bara den kraftigare varianten som säljes parvsi.
Ca 2.8-2.9, fortfarande extra allt. (Inkörning)Nån som kan uttala sig om bränsleförbrukningen på nya 800:an jämfört med den gamla som verkligen älskade bensin...
Nej, så är det.Drar ungefär samma mängd sås när man har roligt. Effekt behöver sås. Finns ingen maskin som inte dricker bensin när man har roligt![]()
Skulle tippa på kring 2L/mil vid normal, lugn körning av det jag läst mig fram till.Nej, så är det.
Men det vore ju trevligt om dom inte sopar i sig hutlösa mängder vid lugn körning.