Polaris 2005

egon

Välkänd medlem
1 jan 2000
232
0
16
Nån som vet när Polaris släpper bilder och info på -05 års modellprogram?
Är nyfiken på hur Pro-X:en kommer att se ut...
 

kråkan

Välkänd medlem
1 jan 2000
276
0
16
Här kommer en länk du kan kolla på nån (spionbild) på polaris, varför man tar en smygbild på bara en del av skotern fattar jag inte, måste nästan vara polle som smygskickat ut för att egga folk. H

ur som helst blir man ju besviken. Nu finns det 1rev och 2 revkopior, Lynx var ju väntat men polaris?? I den här takten så heter väl Polaris snart PolarDOO...

Synd att alla går åt samma håll (utom japanerna förståss) Där sitter man ju i alla fall fortfarande på skotern=) dock inga krosskotrar men jag kör då inte kross med min skoter!!

Kom inte med några komentarer om märken nu för jag är ingen märkeshatare. Det är bara Arctic jag inte gillar, bara för att dom racklar... Fan farsans bearcat 4t har varit på verkstan 5ggr sen ifjol. IOFS gratis men inte fan ska en ny skoter vara på verkstan utom för service!!! Dessutom en bredbandar 4tare som inte gått 150 mil... Nä nu kom jag av leden.

Håll till godo med bilderna
 

egon

Välkänd medlem
1 jan 2000
232
0
16
[Uppdaterat: Senast editerat den 14-Feb-04 kl 02:50 PM (CET) av 2stroke (moderator)]Tragiskt att Polaris måste göra en REV kopia, särskilt eftersom Polaris på sin hemsida idiotförklarar Ski-Doo REV för deras körställning...
 

setras

Välkänd medlem
1 jan 2000
526
2
18
Sollefteå
Det var väl ganska väntat... tycker att dynan på förra Pro-X var en kopia av revens så det var väl bara en tidsfråga om när dom skulle en liknande framvagn också.
 

egon

Välkänd medlem
1 jan 2000
232
0
16
Jepp... Som tur är så finns det många gamla Indy modeller att köpa begagnade... Gamla Polarisarna (RXL, XLT, XCR) är ju helt klart dom snyggaste skotrarna någonsin!
Menmen... Smaken är som baken =)