Pipa eller slutburk?

antonaune

Aktiv medlem
13 jan 2012
74
0
6
Timrå och Kovland
Tjena, har en liten fundering. Undrar nämligen om det är någon som vet vart man kan köpa pipa eller slutburk till skotern? Skulle vilja sätta dit de på min mxz 600 från 2000:)
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Använd sökfunktionen, där hittar du obegränsat om allt du vill veta och lite till om både burk och pipa.

Vad är du ute efter iochmed köpet? Effekt?
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
han kanske är ute efter att ge skoterhatarna argument...

lägg pengarna på variatorn istället där dom gör mer nytta! -utan att reta folk
+1


Jag är mest ute efter ljudet, tycker det låter fruktansvärt skönt med slutburk;)
Lyssna på engström, i 99,9 fall av 100 ger slutburk bara ett ljud som folk stör sig på och du får ont i öronen eften en dags körning!
 

Siralopne

Välkänd medlem
17 nov 2010
2.032
0
36
Håller med till ganska stor del, men majoriteten tycker tvärtom! Känns som att det kan bli ett riktigt argument här snart..
Som killen som startade tråden där det blev en jävla diskussion och tyckte det var konstigt att det blev förbjudszoner pga skrikburkar, tror dock många ledsnat att diskutera detta, ink. jag. Tack för mig :) !
 

krillemannen

Välkänd medlem
30 nov 2011
192
0
6
Gällivare
Som killen som startade tråden där det blev en jävla diskussion och tyckte det var konstigt att det blev förbjudszoner pga skrikburkar, tror dock många ledsnat att diskutera detta, ink. jag. Tack för mig :) !
Jo det har blivit en hel del diskussioner nu. Lika bra att lägga det på hyllan.