Tjenare,
Så här lagom till all pudersnö så ska skoter såklart börja jävlas med mig. Den har funkat hur bra som helst i år. Sedan en dag efter att jag kört kanske en timma så ställer jag in den för dagen. (i en bod utan värme)
Nästa dag så startar den inte å visar mig felkåd 11 vilket betyder: Cylinder identification sensor or circuit problem.
Hmm, ja den funka ju innan tänkte jag och inga tecken på fel så jag nollade batteriet och vips så starta den av och på som vanligt. Körde hela dan utan problem. På eftermiddagen ställde jag in den igen.
Nästa dag, samma problem fast nu funkar det inte att nolla batteriet. Byter batteri = inget resultat, endast felkåd 11 på displayen.
Läste lite på ett amerikanskt forum om detta och dom sa att de va fukt i täningslåset. så jag skruvade lös det och la de inne på ett element över natten så det var varmt å fint men ändå samma sak igen...
Nån som känner igen sig eller vet vad det är som spökar?
tack på förhand Calle
god jul!
Så här lagom till all pudersnö så ska skoter såklart börja jävlas med mig. Den har funkat hur bra som helst i år. Sedan en dag efter att jag kört kanske en timma så ställer jag in den för dagen. (i en bod utan värme)
Nästa dag så startar den inte å visar mig felkåd 11 vilket betyder: Cylinder identification sensor or circuit problem.
Hmm, ja den funka ju innan tänkte jag och inga tecken på fel så jag nollade batteriet och vips så starta den av och på som vanligt. Körde hela dan utan problem. På eftermiddagen ställde jag in den igen.
Nästa dag, samma problem fast nu funkar det inte att nolla batteriet. Byter batteri = inget resultat, endast felkåd 11 på displayen.
Läste lite på ett amerikanskt forum om detta och dom sa att de va fukt i täningslåset. så jag skruvade lös det och la de inne på ett element över natten så det var varmt å fint men ändå samma sak igen...
Nån som känner igen sig eller vet vad det är som spökar?
tack på förhand Calle
god jul!