Phazer '10, tips på ställe att fästa regskylt?

Slayaah

Välkänd medlem
10 mar 2009
120
0
6
Halloj!

Köpte en Phazer RTX nu här i fjol och har tyvärr bara hunnit köra den 3 dagar (34.7 mil). Nu börjar de närma sig att åka upp till stugan och härja lite igen. Till skillnad från när jag köpte den så har jag ryckt den fruktansvärt fula touring-rutan och kör helt utan.

Nu till problemet, skylten satt tvärsöver rutan när jag köpte maskinen och har nu beställt en ny, men hittar inte riktigt något bra ställe att sätta den. För visst gjorde de om så man inte fick ha den på tunneln som de satt på de gamla hederliga? Fick för mig att de skulle sitta åtminstone snett rakt fram, och om det är så är jag lite osäker på hur mycket på sidan som verkar vara okej? Hyrskotrarna brukar ju gärna sätta dem helt på sidan.. Helst hade jag velat haft den på tunneln om jag fick välja :)

Funderade även om jag borde fästa den på någon böjbar plast och sätta den med kardborreband, men de är väl kanske lite overkill ..
Här har ni han iaf! DSC00145.jpg

Edit. Ena stugan ligger i Grönfjäll, utanför Dikanäs, så där spelar det väl mindre roll. Men andra har vi i funäsdalen och ska köra där nu 3 veckor så risken finns att man åker på en kontroll.

/Mvh Andreas H
 
A

AndyLee

Rutan är kanske ful, men ganska praktisk. När jag är i fjällen har jag ett kortat liggunderlag och extraremmen "bakom" rutan! sätt tillbaka!