Påskresa, var befinner ni er?

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
Tärnaby, fast har inte så stor koll på området. Är det någon annan som befinner sig i området och känner att de har lust att släpa med sig en till är det bara höra av sig ;)
Är där från (edit) idag.

Last edited:

Stryc9

Välkänd medlem
6 jan 2007
896
0
16
Kiruna
Sånt är aldrig roligt då det är före! Själv blir det körning hemma kring Sidensjö 3 mil utanför övik. rätt bra med snö på höjderna! Blir även solberg nån dag!
Det lustiga är att ända sedan den skar har det antingen kommit MER snö eller så har det varit klarblå himmel och strålande sol.

Vädrets makter hånar mig...

Smissen

Medlem
19 jan 2008
36
0
1
ORSA
I vassjön på Orsa Besparingsskog!! Närmare 1 meter snö även där!!! Härliga turer blir det och grillning på Pilkalampinoppi!:ciao:

Ha de fint i påsk// Smissen

Purk

Välkänd medlem
23 jan 2008
280
1
18
Västerbotten
isigt å drygt i hemavan på fjälle!
kör i tärnaby istället! puder! ( tusen gånger bättre trots knappt 20 min ifrån hemavan )

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Hoppas det räknas som påsk fortfarande ;) Här kommer man iaf befinna sig en bit utanför Hammerdal. Blir en resa upp med några jobbarpolare, en av dom som har stugan. Torsdag nu V.13 blir det avfärd sen ner igen på söndag.

Edgen servad och vaxad och det riktigt spritter i gastummen ;) har ju inte blivit en meter kört här i Gästrikland i "vinter".

4

426H

Riktigt trevligt påskföre i norra härjedalen i år. 30-40 cm puder ovanpå ett lager bärande skare med en meter stabil bas under. Tom tjejen lyckas undvika att köra fast. :) Å det skall bli pangväder i morgon också, och på torsdag...
Här kommer att vara skoterföre minst en månad till. Synd att man skall hem till s-holm å jobba nästa vecka. :(

S

StoxResearch

I Gällivare med omkringliggande byar... Ingen ide' att åka bort när man så gott som befinner sig i skoterparadiset redan, :) Så här mycket snö har jag nog aldrig sett och det är absolut ingen ände i sikte... Har inte ens börjat smälta än...