Nytro turbo MTX

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Självklart blir det båt. Men det kom fram en annan sak som blev riktigt intressant. :) Får se vad som händer. Har inte haft tid att skriva så mycket nu sista tiden. Haft lite mycket göra, renoverar ett hus med så.. :)
Men snart så.
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Tänkte bara fylla i lite om vart jag är i projektet just nu. Mailar just nu med några olika firmor i usa om lite "bra å ha saker".. ;) Föresten. ingen som råkar ligga och ruva på några fox float evol R??
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Så ja. nu har man varit och pillat lite i monstret, tagit bort lite plåtar och plast. Blir ju lite varmt ibland under dynan, men inte längre.. Har även materialet på g till huvbygget.. :)
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
dom är ett litet företag på 2 man så de kan ta lite tid att få grejerna men vad jag har förstått av vad jag har läst om dom på amerikanska forum så är dom mkt bra å lätta att ha att göra med :)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Jo du rasmus. :) Det där var en '10. SE162"... Porrig som bara den! Och ja. Den stod på Ntc i arvidsjaur. Men åkte sen iväg till nolia. Riktigt bra verkar den vara, mycket bättre matta bland annat. :) Kalasobjekt för turbo!
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Haha!! jo så kan man ju oxå se på det.. :) Har dock varit och gjort lite sånt här...


Och sen lite sånt här...


Men förhoppningsvis blev det bra... ;)
 

Skotertoken

Välkänd medlem
12 jan 2007
2.180
0
36
Arvidsjaur
Så ja.. då var söndagspysslet över.. Bara kvar att bestämma vilken båge som ska få pryda rumpan.



Den ser sjukt lång ut, är dock bara 20cm längre än stock.


Kommer dock vara sjönt att inte kunna trilla över baklänges i vinter. Var överhängande risk för det i vintras.. :( Inte alltid det roligaste.

Håller även på att ta fram egna fotsteg, får se hur det tar sig...