Nya funktioner och ändringar i forumet!

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
En sak stör mig mycket dvs väldigt mycket.
Att det är så mycket skitsnack fiskande av inlägg osv..

Om Snowmobile vill att denna forum skall vara BRA så borde man införa åldersgräns hit.
Dvs att ingen under 16 får ju köra skoter lagligt så varför skall dom under 16 vara här och tjaffsa, när de inte ens får köra skoter lagligt?

Bara ett förslag att göra vårt forum ännu bättre...
före första så kanske folk som ska köpa skoter och behöver råd:eek: hur fan gör du då:confused:

å före andra så hur ska du kontrollera hur gamla folk är?

muotkas

Välkänd medlem
2 jan 2007
1.462
0
36
Kiruna
före första så kanske folk som ska köpa skoter och behöver råd:eek: hur fan gör du då:confused:

å före andra så hur ska du kontrollera hur gamla folk är?
Eh nog får man råd om man skall köpa skoter, det är inte det jag vill ha bort utan folk som inte har åldern inne för det är där svammlet kommer, folk har blivit irriterade och det har man märkt..

Jadu man kan ju göra så att folk som vill vara med ger sitt personnummer vid registering, och om man ljuger om sin åler så blir ip:n personen använd avstängd på livstid..

Allt går ju att göra om man bara vill..

E

ejwbegysv

Det är bara att Rapportera på allt som ni tycker inte hör hemma på detta forum.. Detta gör du genom att klicka på denna ikonen :

psike

Välkänd medlem
20 sept 2009
1.456
2
38
Skellefteå
Surfar man "som vanligt" i forumdel, för forumdel, så är sista sidan i varje tråd lätt åtkomlig. Men använder man sig mycket av funktionen "Nya inlägg" så kan det se ut så här:

Då är det väldigt "bökigt" att hitta av sista sidan. Ett tips på åtgärd...

(Kanske bara är jag som använder "Nya inlägg"?) :)

Edit: Klicka på bilden för att se vad jag menar...

AD_

Välkänd medlem
10 mar 2009
1.080
0
16
Arjeplog/Värmland...
Vet inte riktigt vart jag ska skriva men, jag skulle gärna se en funktion med att man får en typ av notering på sin egen sida, på de trådar man svarat i eller prenumenerar på. Jag har försökt prenumerera på vissa trådar, och valt endast via min kontrollpanel. Men inte sett något. Går ju att välja att man ska få e-post men jag vill inte ha e-post för varje nytt svar om det är en populär tråd. garaget.org har den här funktionen. Mycket bra tycker jag!

E

ejwbegysv

Nu har jag uppgraderat forumet till version 4.1.2, den största skillnaden är bättre stöd för mobila enheter!

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
41
48
Burträsk / Storuman
jag har inte märkt detta problem men jag brukar iof alltid välja nya inlägg och sen trycka på den lilla blåa kanppen med 2 små vita pilar i så kommer man ju till de senaste olästa inlägget.