Ny skoterfilm

• Trådskapare Ej medlem/Inloggad
  • Startdatum
E

ejwbegysv

Fattade först inte vart skoterfilmen var och vad den gjorde på den sidan :)

Snygg sida framförallt.. men varför skoteråkning när låten handlar om sommaren?

Mycket fina hopp och framförallt vurpor,,

Bra jobbat!

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Jag skulle nog kalla det där en musikvideo med inslag av skoteråkning.

Men som sagt sköna hopp.

antic

Välkänd medlem
1 jan 2000
616
0
16
Luleå Sverige
norrland.legonet.org
Heh. Det är ju material från freerider.se, några krasher som jag inte hade sett förut.

Konstig blandning med vinterbilder och sommarlåt. Är det meningen att man ska se den andra kameran i ett par av klippen tro? Och varför tog de inte om scener när hon missade playback? :)

henkew

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.630
0
16
45
Bredbyn
www.henkew.com
Njahapp, konstig sida men man måste kanske vara så där ung för att slå igenom nu för tiden, hon var bra på att sjunga i.a.f.!

Sedan var som sagt videon rätt underligt komponerad också men det verkar ju finnas något band till stompedfilms-grabbarna på något sätt så det är väl därför skoterkörningen är med...
Nån kan kanske förklara hur det hänger ihop, jag undrar om inte Olov J kan ha lite "inside information"?

Där fick vi ju också, om jag inte är helt ute och cyklar, lite rörliga versioner av bilderna i artikeln "The inside story" som finns i senaste Snowmobile!

E

Ej medlem/Inloggad

Vi testade bara hur det skulle uppfattas av er. Vi kommer att klippa bort all skoter. Kolla in Calm Chaos nya video som kommer att släppas till våren, där kommer ni få se klippen igen. Den kommer att köras på MTV.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
larssa88 skrev:
Hur ser man på videon jag hittar den inte?
Dom har tagit bort den nu verkar det som...men som tidigare sagts, material från freerider.se så endel kände man igen.

E

Ej medlem/Inloggad

fearrush

Matrialet kommer från Fear Rush gänget. Dom har även lånat ut lite till freerider grabbrana pga att dom har aldrig tid o filma, dom sitter ju jämt på skotern:) kolla gärna in på www.freerider.se eller www.fearrush.com
Fearush kommer att ha grymt matrial i deras andra men ändå första film. Fearrush har nu sammlat matrial i två år så vi får hoppas att det blir bra. Videon på freeriders sida tillhör Fearrush.

.Strand.

Välkänd medlem
10 sept 2004
2.194
0
36
Rosvik
Ej medlem/Inloggad skrev:
Matrialet kommer från Fear Rush gänget. Dom har även lånat ut lite till freerider grabbrana pga att dom har aldrig tid o filma, dom sitter ju jämt på skotern:) kolla gärna in på www.freerider.se eller www.fearrush.com
Fearush kommer att ha grymt matrial i deras andra men ändå första film. Fearrush har nu sammlat matrial i två år så vi får hoppas att det blir bra. Videon på freeriders sida tillhör Fearrush.
Okej, där ser man. Då ska det väl inte finnas några frågetecken kvar.