ny skoter = ny mätarjustering.

lalle

Ny medlem
1 jan 2000
4
0
1
du kan ju ta bort mätarn från skotern å låta en dremel multi spola tilbaka mätarn för den varvar ju över 35000 varv på högsta fart så de är ju bara att låta den stå ett tag så får du bort några hundra mil. min kompis gjorde så på en polaris, han spolade tillbak 450 mil på den
 

800x

Välkänd medlem
1 jan 2000
136
0
6
av princip är jag emot allt sånt men o andra sidan bör man se på en skoter hurvida den gått 500 mil eller 128 mil , finns mer slitage mm.
köp en annan mätare ... enkelt billigt o garanterat resultat shitforbrainboy !
 

the trasher

Välkänd medlem
1 jan 2000
226
0
16
såna som du skulle inte få ha skoter!!! kul för den som köper den skotern sen när du säljer den då!! IDIOT!!!

ett tips till alla som ska köpa skoter, ta ut ett regbevis å kolla vilka vilka som haft skotern tidigare, ring å fråga dom hur långt den gått när dom sålde den.. kan vara en bra grejj att kolla upp...



 
S

Smart kille

Jag fick tag på en mätare för 400 spänn.
Det måste det ju vara värt eftersom
den bara visar 217 mil.
Skitenkelt!
 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
SÅ JÄVLA OMOGET ??
##### 14is
Hur gammal är du ?
10 ??
ASSÅ FÖR FAN
JÄVLA TÖNT ?? Lägg ner för fan
Skäms du eller ?
hur långt har den gått ??
30000 mil ??
Min har gått 800 mil och jag skäms absolut inget

Polaris = Bästa skotern

 

Magnus1

Semi PRO sledder
1 jan 2000
71
0
0
Hej igen
Om du ska ställa tillbaka den till ca 100 mil så får du fan byta skoter oxå..
för om vi säger att den har gått 900 mil så kommer det att synas om inte nån ##### idiot köper den..och ej ser de

MVH//MKT UPPRETAD KILLE :mad:

 

Båckastomper

Aktiv medlem
1 jan 2000
78
0
6
35
Piteå
Stackarna som nu ska sälja sina skotrar å har inte ställt tillbaka mätarn, då de finns edge som har gått 130 mil medans en ärlig en har gått 700 mil, vilken köper man??, iofs ser man ju på skicket, men de finns dom som inte är så där jättehajj på de me skotrar
 

Free_Ride

Ny medlem
1 jan 2000
2
0
1
hmm *suck*

sånt där höll man på med när man va yngre å skulle sälja mopeder....
har du tur så går vajern av inne i mätaren..

hade problem när ja skulle sälja min föra skoter för att mätaren visade 20mil. min nuvarande skoter har gåt ??? mättaren visar 94mil.
 

Skrotax

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Du tar å köper dig en ny edge som du sen skruvar av mätarn av å plockar över.Vips så har du en ny
 
S

Smart kille

Ni kan sluta att svara nu
med tanke på att problemet
redan är fixat.
Men tack ändå!
 
T

tjoflöjtarn

Hur löste du det??
Utifall man själv skulle.....ja du vet.
 

FreddeL

Välkänd medlem
1 jan 2000
386
0
16
Eeeeeeeeh... ???

blir du gladare av att ha en skoter som det står att den har gått 300 mil mindre??..

lägg ner vafan vem bryr sig hur mycke den har gått så länge den är fin och går bra!!!!!