NY Logga.

Vad tycker du om den nya loggan ?

• BRA

Röster: 48 57,1%
  • DÅLIGT

Röster: 36 42,9%

• Totalt antal som röstat
    84

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Den växer faktiskt efter ett tag.
När jag först såg den för ett tag sedan var den bedrövlig men nu gillar jag den faktiskt även om jag hade föredragit den gamla.

ajsman

Välkänd medlem
26 mar 2009
994
0
16
Gävleborg
Grymt fräsch tycker jag.. Dock skulle dom ha tagit bort - på a:t eller satt ett till - på V:t samt haft ett litet T i mitten.. Men då kanske inte folk skulle förstå vad det stog.. Men men... :) på ATV delen i loggan alltså..

Last edited:
E

ejwbegysv

haha.. vad snabba ni är :)

Nordland blir ledsen om ni inte tycker om den :)

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Det här hör ju inte hit men jag ser att modsen har begåvats med röda namnfonter. Mycket välkommet.

Last edited:

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Vad var det för fel på den gamla ? ;-P

Personligen så gillar jag ju inte alls ATV det är ju bara ett substitut för dom som inte har ett riktigt körkort som det står A på. Så mao kasta bort det från loggan :)

Jag är rädd att tidningen kommer längre ifrån konsumenten med det nya testlaget också, hyser inget tvivel om att dom kan köra skiten ur alla modeller och märken och det är ju bra.

Värderingen om vad som är bra och dåligt kanske inte blir representabelt för den "normala" konsumenten. Ribban hamnar ju liksom på en helt annan nivå.

Men vi får väl se i kommande tidningar , alla förändringar är ju inte av ondo :)

Det sista kanske var lite offtopic.

Last edited:

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
Inne på berrobs linje.

Va i helvete?! (ooops) gör ATV med i loggan?
Vad har ATV med snöskoter att göra över huvudtaget?

IMO, Håll er strikt till skoter under vintern. Sen under sommarn kan ni göra upplagor helt innehållande ATV.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
37
mellansel
www.skoterlon.nu
det här med ATV har dom väll tagit upp i en annan tråd. En anledning va väll att tidningen på så vis sträcker sig till fler läsare = dom får in mer pengar = kan göra ännu fler bra repotage.

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Har inget emot atv, kommer själv med glädje läsa de artiklarna också, bara bra med en tidning utan skygglappar. De som inte gillar atv behöver inte läsa artiklarna. =D

Själv ser jag inte atv som ett mc-substitut, då det inte är det minsta lika att köra, och använder min atv precis som jag använder skotern. både till nöje och nytta. atv´n kompletterar skotern under den tid skotern inte används (på sommaren) den används även vintertid vid snöröjning och diverse gårdsarbeten.

Loggan gillar jag dock inte alls, men det har mest att göra med att jag tycker den vita ramen runt snowmobile är för tjock, det blir lite "leksak" över hela loggan.

I stort gillar jag de ändringar som införts hittills, och ser fram emot fler liknande ändringar.
:becky:

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
5
16
Dvärsätt, Sweden
Vad var det för fel på den gamla ? ;-P

Jag är rädd att tidningen kommer längre ifrån konsumenten med det nya testlaget också, hyser inget tvivel om att dom kan köra skiten ur alla modeller och märken och det är ju bra.

Värderingen om vad som är bra och dåligt kanske inte blir representabelt för den "normala" konsumenten. Ribban hamnar ju liksom på en helt annan nivå.

Men vi får väl se i kommande tidningar , alla förändringar är ju inte av ondo :)

Det sista kanske var lite offtopic.
det är inte bara extremåkare som nya medarbetare.... vänta några dagar tills tidningen kommer o se :becky:

personligen så gillade jag gamla loggan mer, men kanske mest av nostalgiska skäl