Nu är snön här...

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
36
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se
Åker du på den klenoden 5500 blizzard ? Faan va häftigt sån hade jag när jag va 14 bast och körde livet ur... Slutade med en luftfärd och ett chassie som såg ut som en korkskruv:beer:
Hehe...jo jag 'puttrar' på med den hederliga 503-snurran tills jag får råd med något bättre. Varvar mellan den och gamm-ET:n. Har tjänat ihop hälften till det jag vill ha nu så jag kanske hinner köpa något nyare innan vintern är slut/börjat. :hmmmm:

Slutsumman hamnar runt 30-35k

OnT: Vi har haft 3-4 frostnätter och man vill ju att tjälen ska frysa till riktigt innan snön lägger sig. Dvs i januari om ens det :argh:

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
SMHI hade lovade igår att de skulle snöa i Kalix idag men idag har dom ändrat sig till regn.
Och nog kommer de regn.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Ojoj..då blir inte grannarna glada och jag har ingen stanns att köra..våran gräsmatta är så liten :p

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
62
kiruna
Stora delar av Dala och Jämtlandsfjällen har fått snö idag. Var väldigt vitt i Funäs med omnejd. www.webbkameror.se/skidkameror/index.php
Från Blockets nyheter:
Risk för snö i Jämtland

Sverige 04 okt 21:36

SMHI varnar för snöfall i Dalarna och Jämtland både under lördagskvällen och under morgondagen. Som mest väntas upp till tio centimeter snö, eller blötsnö, under söndagen, skriver SVT text.

Hemskt va? :laugh:

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
Satan vad det är halt ute nu på vägarna! Var med en kompis och sladdade lite, höll på gå åt skogen en gång efter vi mötte en kvaddad audi :D