Non ported matta Summit/Freeride 2011?

Levererades era Summits/Freerides 2011 med "non ported" matta?

  • Ja

    Röster: 4 80,0%
  • Nej

    Röster: 1 20,0%

  • Totalt antal som röstat
    5

Malgomaj

Välkänd medlem
13 apr 2009
625
0
16
Hammarby
Non ported är den ju inte riktigt. Men det finns ju inga hål i mitten av mattan som det fanns på tidigare årgångar.
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Stäng ned eländet, jag tittade på lite bilder igår 03.45 och var inte helt nykter kan väl tilläggas. Jag är blev väckt kl sju av min dotter och vaknade upp med en falsk minnesbild i huvudet och ingen möjlighet att kolla på skotern själv. Måste ha tittat på fel skoter.. Sorry, haha! :( Men minnesbilden kändes så verklig!
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Haha, om ni bara visste! Frun är borta på turné i sex veckor och längtan efter vinter måste gjort mig nipprig i bollen. Men läxan är lärd, slå inte på stora trumman förrän man blåser grönt!
 

Melender

Välkänd medlem
22 nov 2007
126
0
6
SKEÅ.
P.G borde:
1. Lära av sina misstag, och sluta upp med funderingar i berusat tillstånd.
2. Vänta med skoter-kåterierna. Vi är trots allt bara i mitten av sept.
3. Lämna Sumpen och peta sig uppåt landet. Då kan grubblerier kollas upp INNAN dårskapet hamnar i ett offentligt forum.
4. Damma av trumpinnarna för att rikta fokus på annat under sommarhalvåret.

Dessa tips är helt gratis. Vårsagod!
 

P.G

Välkänd medlem
10 aug 2010
359
1
18
Sundbyberg
Jag tackar och bockar för dessa tips, herr Melender. Du är alltid full av visheter! :) Man ska inte underskatta rusdryckers påverkan på hjärnans funktion, även vid relativt låga doser. Något vi alla kan ta med oss inför kommande skotersesong så kan vi undvika än värre olyckor.

Och ja, det börjar vara dags att söka sig hemåt igen men trumpinnarna tog frugan med sig på turnén.