Nerdrevning polaris RMK 500

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Tjena, som rubriken lyder så funderar jag över att dreva ner RMKn och då funderar jag på hur många "taggar" som ska sitta på drevet för att få en behaglig ändring och i så fall, måste jag köpa ny kedja, jag vill helst slippa byta kedjan.

Tack på förhand!
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
Juste jag glömde nämna, om jag byter drev så är de för att ta mig närmare möjligheten att resa med den.
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
2kugg brukar vara ganska lagomt..men tror ändå inte du kommer kunna resa destomer med den... men den kommer bli mkt rappare med den...med 2kugg brukar man heller inte behöva byta kedja heller..

boostbottle tkr ja är enbart skrot..visst du kanske får lite jämnare gång men inte mkt mer än så..inget du märker på toppen iaf...
sätt isf v-force3 eller boyesen reeds..detta ger lite gassvar som du kommer märka kan ja lova:)..
annars är de väl inte överdrivet mkt å göra.bara acceptera att de är en 500motor i den.. 600an är svår till och med att få å gå på rullen..även 800spisen gillar inte att dra upp den på stående från stillastående..boggin är så lång och så är den kopplad på nå vänster..
 

xorex

Välkänd medlem
20 nov 2008
514
0
16
Timrå
OKejj, men jag har 18 på lilla? finns det att få tag på 16? Länka gärna!

Tack för svar BTW!