R robin-_- Välkänd medlem 22 nov 2004 853 5 18 37 7 dec 2004 #1 Hejsan, läste senaste nummret från snowmobile och läste om neon Någon som vet vars man kan köpa bra neon osv för att snygga till? I Sverige helst!
Hejsan, läste senaste nummret från snowmobile och läste om neon Någon som vet vars man kan köpa bra neon osv för att snygga till? I Sverige helst!
S Strigo Välkänd medlem 18 aug 2004 118 0 6 7 dec 2004 #2 jag har neon på min men jag har köpt mitt på mds.. se bara till att smeta silicon runt lampfästena så de inte kommer in nå vatten!! www.mds.se
jag har neon på min men jag har köpt mitt på mds.. se bara till att smeta silicon runt lampfästena så de inte kommer in nå vatten!! www.mds.se
E Ej medlem/Inloggad 8 dec 2004 #3 biltill... någon biltillbehörsfirma lär nog ha nåt passande skulle jag tro..
M MrMunken Välkänd medlem 10 okt 2004 752 1 18 Rossön 8 dec 2004 #4 Jag har MDSrör under bilen, och dom är kanon! Men kostar lite mer än rör från Micro och andra såna lågprisfirmor.
Jag har MDSrör under bilen, och dom är kanon! Men kostar lite mer än rör från Micro och andra såna lågprisfirmor.