Någon som vet nån som gör plast/glasfiberkåpor?
Ska ha till min 4p inline vagn då jag hellre köper det än aluminium !
Ska ha till min 4p inline vagn då jag hellre köper det än aluminium !
Ta kontakt med Bergströms släp utanför Avesta så fixar han en kåpa från reko som passar din vagn...jo dom har jag sett, men dom själ så mycket på bredden?
tänkte mer i den här stilen som reko`s : http://www.lindstrom-motorsport.se/gt_news_details.php?id=191
Låter kanon de, tror du priset är överkommligt ?Ta kontakt med Bergströms släp utanför Avesta så fixar han en kåpa från reko som passar din vagn...
Är inte dyrare än 4P:s alu iaf och färgad tror jag är samma pris .Ja skulle helst se att den inte är dyrare än 4p´s alu-kåpa, så skulle jag gärna vilja ha den svartmålad, inte tråkgrå eller vit...
Men jag skall absolut ringa å höra !
Vad har du för storlek på vagnen ?tyvärr kunde man inte handla av Bergströms , han hade bara 2 storlekar !
Hmm vad har du för årsmodell ? Min är 188x370 (uppgivet mått) och till dom fanns det då kåpor förut..vilka storlekar var det?har en reko 185x365 vagn som ja skulle vilja slänga på en kåpa på
utvändigt mått på lemmarna är 378x195 och invändigt mått är: 370x185Vad har du för storlek på vagnen ?
det är en -10Hmm vad har du för årsmodell ? Min är 188x370 (uppgivet mått) och till dom fanns det då kåpor förut..