Någon som testat att chippa Firecat?

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
låter ju skit bra ! + 25 hk och desutom en driftsäkrare motor :) för ynka 35 $
har faktist inte sett den där tidigare låter som ett skämt

B

Biosteel

kanske för att det är ett skämt hela boxen ska programeras om ingenting annat.

Einbach

Välkänd medlem
7 feb 2008
174
0
6
Luleå
Har dock läst vad alla som köpt skrivt om det och det verkar bara vara bra saker som dom skrivet om det.

Jag har en F6-04, tjänar man något att lämna in den för att få EFI boxen uppd?

Einbach

Välkänd medlem
7 feb 2008
174
0
6
Luleå
Ingen som testat något likande, har nu en F7-03 och är fortfarande nyfiken. Verkar ju som man kopplar in den i boxen...

odysse

Välkänd medlem
17 jan 2008
3.531
3
38
luleå
de gör alla årsmodeller utom dom som fått en "hot box" typ några i USA och en i norge , =lika stor risk att få en sån som att skrapa fram en TV triss
03 är enligt mig den bästa std mappningen , snålare mellanregister å mindre bludder än senare modeller , har bromsat ett 10 tal F/CF/M 700:eek:r och och alla verkar vara lika feta på toppen runt 110-113 LB/hr , min egen 04:a är fetast med 120 i flöde vilket delvis beror på spridare/tryck inte på ECU:n .... har aldrig varit i kontakt med någon "reflash" , i USA är ju 06 mappningen betydligt snålare (140 hk) än 03 vilket inte alls stämmer här - märkligt ... en BD är enligt mig bästa mappningen ...

Swikberg

Välkänd medlem
3 okt 2008
762
0
16
söråker
tycker de verkar rätt intressant endå om man läser alla kommentarer på den där produkten tycker är de så många som tycker de verkar bra måste de ju ge någonting

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
MJaaaaaaaaaaaaaaa...
Den fetar på toppen.
Men '03 flash och D&D PAC skulle nog passa bra.
fetar på toppen? snarare dom andra som fetar på hela registret. 03an går ju snålt på låg/mellan. (och på så vis kan man ju faktiskt se det som att den fetar på toppen) Men inte i den utmärkelsen att den skulle gå sämre, det är ju de nya som går FÖR fett...