Någon som är sugen på styr höjjare?

R

räsern

Hej jag funderar på att tillverka ett gäng styrhöjjare då skolan kör igång går IP-svets så jag har detta som projekt arbete, tror jag gör 2st till fatbar, 2st orginal, ska ha 1uppsättning till mig själv. Kan sälja den andra uppsättningen för en symbolisk summa om någon är intreserad av dem :amuse:

R

räsern

Dem kommer se ut som på bilden dock inte lika fula, 20cm/8tum höga

R

räsern

Alltså det är ju ett tag kvar, men blir dom bra och så kan jag väll ta en 150kr-200kr

R

räsern

Altså jag är osäker på vilken tum, Men skriv vilken tum ni vill ha, sen så säljer jag väll dem till någon, Men det blir ju när skolan börjar skulle tippa att jag gjort klart alla 4 på 2veckor. Men skriv gärna vilken dimesion på olika fatbars samt orginal :)

roppin

Välkänd medlem
9 nov 2005
268
0
16
åre
Ok om man kan välja så kör vi på en 6" höjjare anpassad för fatbar (22mm ena änden och 28,6mm).

Borde bli ganska likt orginalstyre + 8" höjjare?

R

räsern

Igentligen, så kan du pm:a hur du vill ha det exakt mer detaljrikt så skriver jag upp det. Så gör jag en då skolan börjar.

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
nu har du tagit dig vatten över huvudet pojk! ;) kommer att få bosätta dig i maskinen du

Strillan

Välkänd medlem
28 feb 2010
634
0
16
jo med tanke på skräddarsytt för 200kr, lämpligt det. säkert inte ens mtrl kostnaden för skolan ;)

R

räsern

Nej menar det, kan hända att jag måste köpa lös den, men hittar jag rätt diameter på borr fort osv så ska det flyta på bra. Så får hoppas jag får komma igång så fort skolan börjar :)

Om ni är intresserade skicka pm på dimesion på era styren, Börjar med att göra en med 22*28,6 åt Roppin.