Någon här som kör i Orsa-trakten?

c1rca84

Medlem
23 dec 2008
38
0
1
Rättvik
vet att tråden e gammal men undrade bara om det är någon som kört på lederna runt siljan området= orsa mora rättvik mm skulle va kul å veta vart man kan ta en sväng:hello:
Är själv intresserad av lite ledtipps runt rättvik. Har i alla fall provåkt leden mot bjurs från mårtanberg förra helgen och det var väldigt dåligt med snö :(
 

brinken600

Välkänd medlem
26 okt 2008
648
0
16
Rättvik
Är själv intresserad av lite ledtipps runt rättvik. Har i alla fall provåkt leden mot bjurs från mårtanberg förra helgen och det var väldigt dåligt med snö :(
dåligt med snö?:eek:jag å två kompisar åkte till flymergkojjan (stavning?) som ligger mot Bjurs, åkte över några myrer var ju iallfall en halv meter med snö :rock:
men lite mer snö på lederna skull inte sitta fel:D + att det var riktigt dåligt skyltat från Mortanberg:argh:.
Bor i söderås föresten om du undra, å Stenhols emitt efternamn:ciao:

fanns flera sånna här sköna myrer man åkte över när man skulle till (flymergkojjan):evil:
 

Maverick

Välkänd medlem
27 okt 2007
552
0
16
Norrtälje
jo kompisen min har en stuga i Loffsdalen som vi tänkte glida till på sportlove:)
Trevligt!

Vilken vecka är sportloven på?

Jag kommer vara uppe nu i januari och växla skoteråkning med jobb.
På påsken är man alltid uppe, och förhoppningsvis något mellan det också.
 

c1rca84

Medlem
23 dec 2008
38
0
1
Rättvik
dåligt med snö?:eek:jag å två kompisar åkte till flymergkojjan (stavning?) som ligger mot Bjurs, åkte över några myrer var ju iallfall en halv meter med snö :rock:
men lite mer snö på lederna skull inte sitta fel:D + att det var riktigt dåligt skyltat från Mortanberg:argh:.
Bor i söderås föresten om du undra, å Stenhols emitt efternamn:ciao:

fanns flera sånna här sköna myrer man åkte över när man skulle till (flymergkojjan):evil:

Såg ut att vara redigt mycke snö när ni var ute kul. När vi åkte så vare max 1dm ute på myrarna. Kommer själv från Lerdal och heter Mårthans i efternamn.

God Jul Och Gott Nytt År på er alla :)
 

brinken600

Välkänd medlem
26 okt 2008
648
0
16
Rättvik
Såg ut att vara redigt mycke snö när ni var ute kul. När vi åkte så vare max 1dm ute på myrarna. Kommer själv från Lerdal och heter Mårthans i efternamn.

God Jul Och Gott Nytt År på er alla :)
jo de var endel me snö hoppas det kommer ännu mere under Jul veckan:evil:
Tyvär känner inte igen någon Mårthans hehe:p