Mountain max?

srx700lt

Välkänd medlem
1 jan 2000
112
0
6
östersund sverige
-97orna är inte speciellt bra på lössnö åkning men som ledskoter funkar dom bra. Från -00 och framåt så är det mycket bra maskiner. Som led maskin så funkar dom utmärkt, är inte lika lätt att köra som en SXR men nästan. Som lössnö maskin fungerar dom också mycket bra. Personligen åker jag hellre en MM än tex en RMK.
 
R

RGK

Trött! Det är det enda jag kan säga. Det krävs en del skruvning för att få snurr på dom, reedspacers andra portningstider etc.
 

Dark_Ice

Aktiv medlem
1 jan 2000
50
0
1
Boden sverige
har en kompis som ahr en sådan å han säger att dne äger på såväl led som i djupsnön...tack avre den 700 cc stora tripeln så lär den vara ganska rolot...proaction boggin är ju åga ganska skön åxå...
 

Tom

Medlem
1 jan 2000
6
0
1
Jeg har en 97 mod 700 mm med reed spacers,thin head gasket og 41 mm camoplsatmatta.
Den er meget bra i powder sne. I tillegg
er det en komfortalbel led skotter.
Anbefales med en suveren ljud.
(Veldig mye bedre en min 96 Powder spesial)
 

kalle

Välkänd medlem
1 jan 2000
398
0
16
Blir den myche bättre med ny matta. är orginalaren kass? jag tycker den duger men är det mycke snö så?

MM -97, fast ibland vill man ju ha ventureframvagnen...men då skuell attacken bli skitdålig..
 

jnse

Aktiv medlem
1 jan 2000
68
0
6
Kiruna Sverige
>okey för ja e riktigt sugen
>på en -02a =) med tripple
>piper

Jag har en -02:a.. men tyvär utan trippelpipor, dom är ju så satans dyra...
Men den är ju kul å köra med.. kompisen som har en summit 700 -01 testade min och
tyckte att fjädringen var mycket bättre än på hans skoter när man kör på guppiga leder.