Alltså, huruvida nån vill klistra sponsormärken som dom får betala själv för måste väl ändå vara upp till var och en?
Matti, har du tagit bort reklamen för Polaris på skotern, eller gör du gratisreklam för dom?

Jag är snart 40 år, och jag tycker att Monsterloggan är snygg-men jag har å andra sidan Arctic närmast hjärtat (även om jag kör Yamaha för tillfället) och färgen på Monsters logga passar mig bra.
Skitsamma om folk vill betala för det-Monsters affärside är att skíta i reklam i allmänhet utan kör rätt av med sponsring av förare/team som sysslar med sporter som "passar" deras profil. Om jag då vill identifiera mig med dom så är det ju upp till mig.
För att ta ett paralellexempel: Om jag ska köpa nya googles så finns det ~15 olika märken som har ungefär samma funktion och pris.
Om jag då är skitimponerad av Chris Burandt så väljer jag att lägga pengarna på 509 sinister-även om det finns fränare eller bättre googles, helt enkelt för att det känns bättre. Har du inget sådant exempel om du rannsakar dig själv? Det finns tusentals bilar i trafik som kör omkring med "störtfräna" dekaler som vindrutestreamers, bakrutedakaler osv-utan att jag ser ngt fel i det. (Utom möjligen här i stan där det är en tönt som åker omkring med Lasse Stefanz i framrutan-hur f'n kan man göra det???

)
Faktiskt när jag tänker på det har jag en Slednecksdekal på bilen, och en MCX dekal. Nu har jag inte betalat pengar för dom enskilda dekalerna utan fått dom när jag köpt produkter från dom, men är det nån skillnad? Dom visar andra (insatta i ämnet) bilister vad jag har för intresse och vad jag står för.
Är det också fel i era ögon?