monster energy dekaler?

B

Buktholmen

lite OT men monster energy är troligtvist den äckligaste drycken på planeten, fan tossi vattnet är säkert godare!
Är du tokig !? Monster är hur gåttsom helst ISKALL , men om den har stått öppen i skåpet ( på skolan ) så smakar de kanske inte lika gott :D Hursomhelst så är den ändå j****st go´! :)

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Den smakar ju päroncider utan alkohol.

Förstår inte riktigt varför man ens ska dricka sånt där.
Är det för att de stora åkarna dricker det för att de har sponsoravtal och jämt ska syns med en burk i sin hand och fulla skotrarna/crossarna/bilarna etc med dekaler?

Motorbreath

Välkänd medlem
19 mar 2006
346
0
16
0923
Förstår inte riktigt varför man ens ska dricka sånt där.
Är det för att de stora åkarna dricker det för att de har sponsoravtal och jämt ska syns med en burk i sin hand och fulla skotrarna/crossarna/bilarna etc med dekaler?
Förmodligen. Precis som Red Bull.

Easy360s

Välkänd medlem
Jag gick in på monsters hemsida ( kommer inte ihåg vad den heter men hittade den direkt på google ) sedan skrev jag till dom och frågade om dom kunde skicka några stickers till mig. en vecka senare fick jag ett brev på posten som innehöll ett helt dekal ark från monster ca 10-15 olika sstickers i alla storlekar :)

/Jenz

mr p-j

Välkänd medlem
2 jan 2006
480
0
16
som nån sa så går det att köpa på lokala arctichandlaren. järnhuset i gällivare för att nämna en.
frakten från arctic fx går på 30 $ vet inte om jag skulle kalla de svindyrt. men de är ju valfritt...

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Varför vill man betala av egna pengar för sponsordekaler???? För att man vill ge företaget gratisreklam eller för att man är en crossåkar/slednecks-wannabee:hahaha:

// Matti

Sledborne

Välkänd medlem
1 okt 2008
1.296
1
16
Umeå/Arjeplog
Varför vill man betala av egna pengar för sponsordekaler???? För att man vill ge företaget gratisreklam eller för att man är en crossåkar/slednecks-wannabee:hahaha:

// Matti
Samma sak med kläder . Hittade en Monster t-shirt för några dagar sen, köpte inte den för att ge företaget gratisreklam direkt. Mer för att den var sjukt snygg!. samma sak med skotrar.. man vill att dom ska se fräna ut ;)

matti

Välkänd medlem
7 aug 2004
1.022
1
16
Långå
www.herjedalen.se
Tjaaa...det är era pengar...:boring: Själv lägger jag dock hellre pengar på något som ger ett reellt mervärde.

En samvetsfråga bara....skulle du köpa prylarna om inte crossförare och friåkare som är sponsrade hade dem på sina maskiner....alltså köpa dem "bara" för att de är snygga....tänk efter och svara ärligt:hmmmm2:

Sen får man ju leva med insikten att man gått på företagets idé. Deras marknadsförare skrattar nog i mjugg....de får reklam OCH har lurat folk att BETALA för att ge dem reklam....lysande affärsidé faktiskt. Ser att du ovan t.o.m har loggan ifråga som Avatar:laugh:

Ha'de / Matti

D

Deleted member 6797

sj så tycker ja drycken smakar skit osm alla andra energi drycker.

å loggan är skitful den me, nä ja håller mig till orginaldekalerna och coca cola:)

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
42
Roknäs
Tjaaa...det är era pengar...:boring: Själv lägger jag dock hellre pengar på något som ger ett reellt mervärde.

En samvetsfråga bara....skulle du köpa prylarna om inte crossförare och friåkare som är sponsrade hade dem på sina maskiner....alltså köpa dem "bara" för att de är snygga....tänk efter och svara ärligt:hmmmm2:

Sen får man ju leva med insikten att man gått på företagets idé. Deras marknadsförare skrattar nog i mjugg....de får reklam OCH har lurat folk att BETALA för att ge dem reklam....lysande affärsidé faktiskt. Ser att du ovan t.o.m har loggan ifråga som Avatar:laugh:

Ha'de / Matti

:rock: :laugh: ;)

twister

Välkänd medlem
15 okt 2006
2.506
5
38
Östersund
Monster energy loggan tycker jag är den absolut coolaste loggan som någonsin designats !!! och den gröna monster energy drycken är grymt god !

Last edited: