Hallå, tänkte bara be om lite tips/råd gällande matta på en Lynx RE800R -10
När jag bytte slides så reagerade jag över att mattan hade fått på pälsen. dvs 2 mitt/sidkammar var skadade såpass att de lämat sin plats att det fanns skador i stavarna ett par cm in från clips. Bedömmer man en matta som "tvärslut det går åt helvette direkt om du kör på den" eller bör den överleva några mil på led? Vet ju inte hur många mil den gått med denna skada tidigare? Ny ägare och bara provkört den på gården...
Allt är relativt och folk gillar att köpa prylar, även jag men inte min sambo (till onödigheter som skoter). Gäller en Camoplast 305/38/44 Ripsaw.
Någon som kört på en matta med dessa skador?
Hälsningar Johan
När jag bytte slides så reagerade jag över att mattan hade fått på pälsen. dvs 2 mitt/sidkammar var skadade såpass att de lämat sin plats att det fanns skador i stavarna ett par cm in från clips. Bedömmer man en matta som "tvärslut det går åt helvette direkt om du kör på den" eller bör den överleva några mil på led? Vet ju inte hur många mil den gått med denna skada tidigare? Ny ägare och bara provkört den på gården...
Allt är relativt och folk gillar att köpa prylar, även jag men inte min sambo (till onödigheter som skoter). Gäller en Camoplast 305/38/44 Ripsaw.
Någon som kört på en matta med dessa skador?
Hälsningar Johan