matt köp

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Vart hittar jag de billigaste mattorna? Stenmarks maskin är ju en helt okej sida.. men har hört talas om K-rauta i Finland.. någon som vet nåt ställe?
 

Hellboy

Välkänd medlem
25 okt 2004
2.255
5
38
Ske-å
Jag har sökt överallt och kommer fram till att stenmarks maskin har dom bästa priserna iaf i Sverige. Jag själv har beslutat att köpa en matta därifrån då även begagnad marknaden är helt död nu före säsongen. Dom har ju även gratis frakt över 3000:- vilket man alltid kommer över när man köper en skotermatta.
 

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Ooh jaså? Det med frakten visste jag inte.. får kika på det då.. hittade på blocket annars fabriksnya mattor 38x307x44 för 4995 på nåt företag hemma i Luleå. Det lät rätt bra så jag skrev å frågade iallafall om det var begränsat antal.. annars blir det nog stenmarks :)
 

adacato

Medlem
24 okt 2007
24
0
1
Piteå
Mattbyte är sällan billigt men du hittar som sagt bästa priserna och kvalitétsmattor på Stenmarks. Beställde en nyligt en 307*38*38 därifrån. Jag fick ge 4790 :- för den och mycket billigare är svårt att hitta :)
 

Henen

Medlem
8 okt 2009
34
0
1
Boden/Backe/Umeå
Mattbyte är sällan billigt men du hittar som sagt bästa priserna och kvalitétsmattor på Stenmarks. Beställde en nyligt en 307*38*38 därifrån. Jag fick ge 4790 :- för den och mycket billigare är svårt att hitta :)
Jo jag har hört nåt sånt :) Det finns dock vissa som påstår att jag kan få en matta för så mycket som hälften av priset i sverige om jag drar till finland.. samtidigt som det finns folk som säger att det inte stämmer.. suck... kanske beror på vart i finland isåfall antar jag?!
 

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Jo jag har hört nåt sånt :) Det finns dock vissa som påstår att jag kan få en matta för så mycket som hälften av priset i sverige om jag drar till finland.. samtidigt som det finns folk som säger att det inte stämmer.. suck... kanske beror på vart i finland isåfall antar jag?!
Jag kanske är lite lat men orka köra till Finland för att spara kanske 2000kr!!

Skulle jag inte ha råd så skulle jag vänta och spara tills jag hade pengarna och köpt min på stenmarks för att det är bra mycket smidigare!!
 

munki

Medlem
27 nov 2009
48
0
1
Haparanda
Jo jag har hört nåt sånt :) Det finns dock vissa som påstår att jag kan få en matta för så mycket som hälften av priset i sverige om jag drar till finland.. samtidigt som det finns folk som säger att det inte stämmer.. suck... kanske beror på vart i finland isåfall antar jag?!

jag kan fara imorgon o kolla om detta stämmer med k-rauta, endå påväg dit o hämta ut mitt bukskydd så