Vart hittar jag de billigaste mattorna? Stenmarks maskin är ju en helt okej sida.. men har hört talas om K-rauta i Finland.. någon som vet nåt ställe?
Jo jag har hört nåt såntMattbyte är sällan billigt men du hittar som sagt bästa priserna och kvalitétsmattor på Stenmarks. Beställde en nyligt en 307*38*38 därifrån. Jag fick ge 4790 :- för den och mycket billigare är svårt att hitta![]()
Jag kanske är lite lat men orka köra till Finland för att spara kanske 2000kr!!Jo jag har hört nåt såntDet finns dock vissa som påstår att jag kan få en matta för så mycket som hälften av priset i sverige om jag drar till finland.. samtidigt som det finns folk som säger att det inte stämmer.. suck... kanske beror på vart i finland isåfall antar jag?!
Jo jag har hört nåt såntDet finns dock vissa som påstår att jag kan få en matta för så mycket som hälften av priset i sverige om jag drar till finland.. samtidigt som det finns folk som säger att det inte stämmer.. suck... kanske beror på vart i finland isåfall antar jag?!