Lynx Racing

D

Dennis

Tjenare alla läsare!!
Jag undrar om en lynx racing 440 g-type är något att ha??är det någon skillnad på årsm. 97-99??Soppa fö brukning??
Eller ska man köpa en G-type Enduro i samma årsm.?

Tycker själv att 440 värkar rapp och rolig men dom drar väll mer sås?!?!

-------------------------------------

LYNX REGERAR
 
D

Dennis

Eller är en skidoo mxzX440 bättre??
Har hört att lynx har bättre fjädring och tål mer stryk. rätta mig om jag har fel..

jag gillar ju att hoppa och köra hårt..=P

------------------------------------------

LYNX REGERAR
 
T

tim

enkelt.. köp dig en lynx enduro eller racing!

skulle dock föredra enduro 500:an framför racingens 440! eller 454 om man ska vara riktigt.

hat hört att racingen ska dra mer soppa!

min enduro 500:a får man aldrig över 2 liter! hård körning för mig så ligger den på 1,8 och då är det HÅRD körning!

ska du köpa enduro så köpe en efter 98 för 97:eek:rna hade vekare boogi var i tstål och 98:an har rörram! håller bättre...

du kommer inte bli besviken på lynxen! underbar att köra!

lynxen har bättre fjädring än mxz:an av samma årsmodell ja!
racingen är ruggigt hållbar! är förstärkt
 
1 jan 2000
12
0
1
Jag har en Racing 99a till salu. Då den kom med nya motorn, 453. Du lär inte bli besviken! Det är en mkt rolig ledräser! Stabil och välbalanserad med finfin dämpning. Hoppar gör den med ett leende... :) Lätt att balansera i luften och få att göra som man vill... Bränlseförbrukningen tycker jag är väldigt bra, har inte kollat exakt men runt 2.2-2.3 aktiv ledkörning och "lek". I mina ögon e det kanon för en så pass rapp maskin..

Mejl: jonsson@mbox371.swipnet.se
 

Nyström

Medlem
1 jan 2000
22
0
1
Ska nu kanske byta skoter till nästa vinter och är väldigt sugen på en Racing 440 -98, så jag lånar tråden av dej.

Hur mycket soppa tar dom?
Några kända felmedelanden lr liknande?