LYNX Instruktionsböcker ( 1982 -- 2002 )

notetoself

Aktiv medlem
10 jan 2010
62
0
6
Dalsland
Vad gör jag för fel? Jag måste uppge användarnamn och lösenord! Hittar ingenstans att registrera mej. Det hade ju varit bra om man kunde fiska upp allt det där. Sprängskisserna var ju skitbra så då lär det här vara lika bra!
+1 !

Kanske finns någon som sitter på en instruktionsbok till en Lynx 3800 gls rave som har lust att maila över den? :pray2:
 

Lynxi

Välkänd medlem
20 jan 2006
890
3
16
Luleå
Det funkar inte för mig med användarnämna och password!?
Skrev in de som stod på förra sidan.
Funkade för mig precis nyss. Skriv med små bokstäver. :hmmmm:
Översta rutan: kelkka
Understa rutan: lehti
 

Stratocaster

Medlem
2 mar 2010
12
0
1
Umeå
Funkade för mig precis nyss. Skriv med små bokstäver. :hmmmm:
Översta rutan: kelkka
Understa rutan: lehti
Nåt konstigt med den sidan. Jag har försökt med denna inloggning flera gånger utan att komma in. Har försökt registrera mig i BRP usersclub två gånger också, men det går ändå inte att komma in. Har skickat meddelande till dem via kontaktformuläret, men får inget svar.

Jag behöver instruktionsbok till min nyinköpta Forest Fox 1999. Någon som hjälpa till? Antingen med fungerande inloggningsuppgifter eller om någon kan ta hem filen och skicka den till mig? PM:a.
 

krollo

Ny medlem
2 mar 2010
2
0
1
Skellefteå
Ngn som sitter på en manual för en Lynx GL 360 S -92? Sidan går inte logga in på med de användaruppgifter/lösen som står i tråden... :(
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Ngn som sitter på en manual för en Lynx GL 360 S -92? Sidan går inte logga in på med de användaruppgifter/lösen som står i tråden... :(
Jo, jag har den, men den är på ca 13 megabyte, så jag kan inte maila den.

Ska flytta över den till min egna server om nån dag så kan du ladda ner den. Har pga serverflytt trådlöst nätverk på filservern = funkar sisådär. Men ge mig nån dag bara. Återkommer med länk...
 

Stratocaster

Medlem
2 mar 2010
12
0
1
Umeå
Nu har jag mailat till flera ÅF och bett dem ta kontakt med BRP, så nu fungerar sidan igen. Jag kunde registrera mig och komma åt manualerna.
 

Conpros

Välkänd medlem
28 jan 2010
235
24
18
Norrbotten
Lyckas inte få upp sidan. Är på jakt efter en instruktionsbok till lynx 250 GL Syncro 1991:a.
Håller på skruva i den för närvarande och är väldigt tacksam för hjälp!
 

Stratocaster

Medlem
2 mar 2010
12
0
1
Umeå
Lyckas inte få upp sidan. Är på jakt efter en instruktionsbok till lynx 250 GL Syncro 1991:a.
Håller på skruva i den för närvarande och är väldigt tacksam för hjälp!
Jag lyckas logga in nu i alla fall. Tyvärr är det så att de manualer som finns på sidan är för årsmodeller från 1995 och framåt, så där hittar du inget av intresse :suspicious:
 

Bratten

Medlem
15 nov 2010
22
0
1
Örebro
Sidan verkar inte funka längre så jag tänkte höra om det är nån som har bok till Ranger King -96?
Jag har hittat sprängskisser och ägarhandbok på stenmarks maskins hemsida men skulle vilja få tag på en lite mer detaljerad instruktionsbok.