lynx enduro 700 bytes!

hjalle94

Välkänd medlem
6 jan 2010
359
3
18
pajala
tjena!

tänkte kolla om de finns nå intresse på skotern min, det är alltså en lynx enduro 700 SP -01

lite info:
44mm matta bra skick
c&a pro skidor
nerdrevad ett x antal kugg= rapp som F#N!
insugsgummina och reedsen är bytta förra vintern
packningarna är bytta förra vintern
cylinderfotspackningen bytt iår.
m.m

orginal huv finns men den har lite sprickor, sitter på en cross huv i bra skick.
har en massa små saker till den som drev, vikter, åå en till sekundärvariator men den har förra ägaren bankat fast helixen på men ska nog gå att fungera :)

skotern går väldigt bra och är skit rolig att köra, rolig för dom som gillar att köra på rullen! :heh:

de finns skavanker så som, sne trailing arm men har en hel till den. boggiskenorna är lite snea då jag glömde dra fast vändhjulen/axeln längstbak i boggin på premiär turen, de resulterade i lite snea skenor, men har pressat dom så raka jag kunde och de har hållt bra i många mil :)

finns med ett par skenor till men dom är också snea, förra ägaren böjjde dom men bytte afteråt.

ruta finns i bra skick.


hade velat byta mot någon rev 440, f7, snopro 440 elr liknande.. är öppen för förslag på byten så de är bara skriva vad ni har :eyebrows: kan eventuellt lägga en slant emellan om de är rätt maskin :)

kan även säljas till rätt pris!

här har ni lite bilder på den:

1325246031570.jpg1324896193878.jpg

fler bilder kan givetvis skickas vid intresse.

mejl: hjalle.94@hotmail.com elr PMa

MVH Hjalmar :ciao:
 
Last edited:

hjalle94

Välkänd medlem
6 jan 2010
359
3
18
pajala
glömde skriva att det finns ett hål i buken, men har bultat på en plåt över hela buken.

medföljer även en hel gul buk.

pris för skotern: 27 000;- elr bud.

eller bytes, jag kan lägga pengar imellan!