lynx 600rs

Gubbe

Välkänd medlem
12 dec 2007
188
0
6
Förmodligen är det Lynx nya maskin i pro stock och pro open som det ryktats om ett tag. Sannolikheten att det verkligen är den på bilderna är ju hur som helst större än att någon byggt om en ny XP så radikalt (annan tunnel, boggi och huv vad jag kan se) bara för att luras. Att den är lik ski-doo xp är ju inte så konstigt eftersom lynxarna allt sedan zx/evo-chassit varit rätt lika.
 

Luvisen

Välkänd medlem
5 sept 2005
334
0
16
Överkalix
Blir nog en Dräpare :p, Gud vilket år att se cross iår. Alla utom Polaris har nya crossmaskiner :D bara att åka och titta på tävlingar =P
 

Gubbe

Välkänd medlem
12 dec 2007
188
0
6
Lät som ett för långt och jobbigt namn, Lynx Racing Edition 600 Racing (Replica?). Nej något annat måste den heta.
En kvalificerad gissning: Lynx RS 600 (det ser trots allt mest ut som ett S på huven, kanske står för special eller något dylikt).
 

BowmorE

Välkänd medlem
3 feb 2005
1.108
1
16
38
kiruna
ja kommer dom där ut för privata nästa år så blir det att införskaffa sig en sådan!
 

polarisIQ

Välkänd medlem
7 mar 2007
812
0
16
Boden
vad jag vet så är det en ren racermaskin och det är 10 stycken i sverige som har beställt den och fått den, en av dom ska tydligen vara Emil Öhman, Lynx 600 rs heter modellen och det är årets race modell =) skulle kunna tippa på att det kommer ut en liknande för försäljning nästa år, då blir det att investera :) rätta mig någon nu om jag har fel;b
 

i440xcr99

Välkänd medlem
1 jan 2000
172
0
6
Borlänge
En kvalificerad gissning: Lynx RS 600 (det ser trots allt mest ut som ett S på huven, kanske står för special eller något dylikt).
Detta namn stämmer enligt SnowRider's sida.
Kimi Räikkönen har hämtat ut sin, när han var hemma på semester.
Enligt den sidan skall den heta:Lynx Rave RS 600
Duger den åt Kimi lär den nog kunna röra på sig...
 

Gubbe

Välkänd medlem
12 dec 2007
188
0
6
Detta namn stämmer enligt SnowRider's sida.
Kimi Räikkönen har hämtat ut sin, när han var hemma på semester.
Enligt den sidan skall den heta:Lynx Rave RS 600
Duger den åt Kimi lär den nog kunna röra på sig...
:rock::rock::rock: