lyktdelare på revo 600 -05. -Möjligt?

wasted

Välkänd medlem
18 sept 2009
132
0
6
Ånge
Kan man sätta dit tex 440, 550´ins huv (eller andra med lyktdelare) bara för att få en lyktdelare?
Tycker min ser lite tråkig ut, men jag har nån konstig plast där huven slutar på min -05 (revo 600 sdi). Är det något man kan plocka bort och få det funka med en nyare huv? (vill ju att det ska funka lika bra som på dom nyare så inget klippa klistra)
 

pro_fxr

Välkänd medlem
26 jan 2008
3.192
2
36
kiruna
har för mig att den där plasten ska tas bort.sen ska de gå å lägga på en huv.... men har bara för mig..kan itne lova nånting:)
 

wasted

Välkänd medlem
18 sept 2009
132
0
6
Ånge
har för mig att den där plasten ska tas bort.sen ska de gå å lägga på en huv.... men har bara för mig..kan itne lova nånting:)
Lite tråkigt när skotern står 6mil bort så man kan inte åka och undersöka så mkt därför får jag lita på er.. :hello:

Nån fler som kan understyrka?
 

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite

M.Pettsson

Välkänd medlem
6 jun 2006
770
0
16
Pite
vad trött man blir på allt hackande kul att höra TUCKERS eller vad de va du hette....:mad:
man tappar ju vitsen med ett forum om alla bara gissar om sånna saker dom inte har en aning om!
detta forum håller på att bli en sandlåda. kolla bara på garaget, alla bara gissar och har intet en julle!

de ger 50 hk att rycka sista ljudämparen på en 740.. jo jajemän!
 

wasted

Välkänd medlem
18 sept 2009
132
0
6
Ånge
Ja vad säger man.. Citerar mig själv; "vill ju att det ska funka lika bra som på dom nyare så inget klippa klistra" -Med de så är jag ute efter mer konkreta svar.

Sen verka de bli lite OT.
Ingen som har nån aning? =)