Det är så att jag har lagt ut en skotermatta på "köp och sälj" på snowmobile och han sa att han ville köpa mattan av mig, han lämnade sina kontaktuppgifter och vi kom överens om att det skulle skickas och betalas med bussgods efterkrav.
Skickade mattan 11 januari efter det har jag försökt få kontakt med honom flera gånger men han svarar inte och löser inte ut mattan från bussgods. Så nu åker jag på frakt för 445 kronor dit och 445 :- när dom skickar det tillbaka hem
Snowmobile forum namn: popöord
Pontus Elffors
Villavägen 34
89340 Köpmanholmen
0705294474
Skiter i att jag skrev hans uppgifter här, Så får man fan inte göra!
Om admin tycker annat ta bara bort uppgifterna och honom från forumet men låt resten av inlägget vara kvar!
Borde det inte finnas någon lag mot sånt här?
Har mailat snowmobile, Men måste skriva något åt er så inte ni också gör affärer med honom
Skickade mattan 11 januari efter det har jag försökt få kontakt med honom flera gånger men han svarar inte och löser inte ut mattan från bussgods. Så nu åker jag på frakt för 445 kronor dit och 445 :- när dom skickar det tillbaka hem
Snowmobile forum namn: popöord
Pontus Elffors
Villavägen 34
89340 Köpmanholmen
0705294474
Skiter i att jag skrev hans uppgifter här, Så får man fan inte göra!
Om admin tycker annat ta bara bort uppgifterna och honom från forumet men låt resten av inlägget vara kvar!
Borde det inte finnas någon lag mot sånt här?
Har mailat snowmobile, Men måste skriva något åt er så inte ni också gör affärer med honom